Ridd Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 (endret) Hei. Problemet kort fortalt: min bærbare-pc skur seg av når jeg gamer (i spill den tidligere IKKE har skrudd seg av i) jeg mistenker at den kan bli for varm? Jeg har oppdatert drivere og prøvd å støvsuge den så godt jeg kan samt og skru ned grafikk og effekter til minimum. Flere tips? Mvh. Z Endret 3. august 2012 av soaugh Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Prøv å sjekke temperaturen mens du spiller. Så er du sikker på at du følger rett spor. Lenke til kommentar
Ridd Skrevet 4. august 2012 Forfatter Del Skrevet 4. august 2012 Lastet ned "Real Temp 3.70" nå og den viser 60ish celsius når jeg var i Win og bikka 90celsius siste gang jeg rakk å sjekke fra "in game". Den slo seg av et par minutter seinere, da hadde jeg spilt ca 7-8 minutter. Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Det er nok varmeproblemer da. rengjør viften så godt du kan. Beste er å skru den opp, bruke q-tips og rengjøre ver enkelt vifteblad. Viss du ikke gidder det, så bruk støvsugeren på utsiden og prøv og få vekk all støv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå