Terje Solfugl Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Sen Toppandmamma Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Slettamann Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Kjempeflott av "mamma" i alle fall. Med så lang brennvidde blir ofte dybdeskarpheten lidende. Og mindre blender setter jo press på ISO og lukkertid... Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Toppers dette! Høg standard på fuglebileta dine Terje! Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 3. august 2012 Forfatter Del Skrevet 3. august 2012 Toppers dette! Høg standard på fuglebileta dine Terje! Tusen takk Magnar, har akkurat lagt ut en V2 av samme ungen, tatt samme dagen..der er den skarp :-) Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Flott fanget Terje og den " unge " er lit ufokusert som min " unge " sau men syns ikke det gjør noe, likvel et godt bilde Ha en fin OL? kveld med hilsen Leif Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 3. august 2012 Forfatter Del Skrevet 3. august 2012 Flott fanget Terje og den " unge " er lit ufokusert som min " unge " sau men syns ikke det gjør noe, likvel et godt bilde Ha en fin OL? kveld med hilsen Leif Takk Leif..fin OL kveld til deg og :-) Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Takk Terje og jeg ønsker deg å en god " fokusert " helg med OL og det hele [ % ] Skål Leif Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Ungen uskarp?..vel ser det er noe bevegelse uskarphet fra nakke og bakover,men min mening er att dette er med på å heve bildet,da det blir bevegelse i det..fremover altså,for hodet/nebb er da skarpt nok vel?;) V2 for min del,da de små er litt søtere enn de voksne;) Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Føyer seg fint inn i rekken av gode fuglebilder fra deg dette/disse også! Bra dokumentasjon av en sen "andkomst"! V1 fin også på den måten at den viser avkommet som "henger i skjørta" på moren! V2 et fint "barneportrett" av den søte andungen! God 4'er herfra! Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Knallfint:-) fint lys og gode detaljer gjør dette bra. Komp og valg av blender er også topp. Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 4. august 2012 Forfatter Del Skrevet 4. august 2012 Tusen takk Jan Erik, Svein og Geir Magne..uskarphet kan jo være noe positivt innimellom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg