Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei.

For noen måneder siden kjøpte jeg meg et nikon d3s, noe jeg har vært veldig fornøyd med. Jeg beholdt også mitt d300, på grunn av cropfaktoren. Nå ser jeg imidlertid at det aldri blir brukt. Og ting som ikke blir brukt, lønner seg kanskje ikke for en student.

Ville derfor gjerne høre med dere hva følgende utstyr kan bli solgt for. Jeg tenker å selge følgende: nikon d300, med originalt batterigrep (mb-d10) med to stk en-el3 batterier, og kanskje en tokina at-x pro 28-70 f/2.8. Kanskje et 4gb sandisc extreme(den gang 45MB/sek) også. Hva synes dere er en fornuftig pakkepris på dette?

Nedenfor en liten forklaring om stand på de forskjellige delene.

Kamerahuset har gått ca 60000 eksponeringer, men har ingen bruksmerker eller skraper, og fremstår som nytt (med unntak av lukkeren, som har gått noen sykluser, men som på ingen måte er skadet). Det ble kjøpt julen 2009, og all embalasje og kvitering følger med.

Batterigrepet ble kjøpt i 2010, også her er embalasje. Det er to små skraper på venstre side (maks 2 millimeter i lengde), og det er det.

Objektivet er et Tokina at-x pro 28-70 f.2.8. Det har et lite støvkorn ytterst mot venstre side, men er ikke synlig med små blendere. Objektivet har ett par tre, små bruksmerker (lakkslitasje) fra forrige eier.

Grunnen til at jeg vurderer dette solgt, er at jeg ikke har brukt det, hverken på mitt d300, ei heller på d3s( grunnen er at det har blitt liggende siden 2008, da jeg hadde det på mitt da nye d70. Det er også laget for dx-format, så liten vits på d3s. Ikke helt det skarpeste objektivet heller, en del kromatisk feilbryting ved store blendere. Ble kjøpt brukt i 2008 for 3500kr.

På forhånd takk.

Endret av kornelen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...