Gå til innhold

Twinmos minne.

Anbefalte innlegg

Minne-brikken min "gikk en tur" her en dag, hadde handla hos den lokale buttikken, og siden han som var dær når jeg skulle bytte er litt ... så greide han å gi meg en som det sto twinmos på...

Ser på komplett at disse er godt og vel 15% dyrere ... hva er det som er "greia" med twinmos?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er "merke-minne" så de garanterer vel kvalitet, hastighet og kompabilitet?

har selv twinmos pc2700 minne som er no drit etter min mening. går ikke stabilt på annet enn "normal" modus på Epox kortet mitt og klarer ikke 166mhz (som er oppgitt), men "bare" 155mhz... er mulig andre ting er flaskehals, men etterhvert som jeg har peltier kjøling på cpu og chipset tviler jeg egentlig på det...

Lenke til kommentar

Quote:

eSik skrev (2002-02-11 10:24):

Det er "merke-minne" så de garanterer vel kvalitet, hastighet og kompabilitet?

har selv twinmos pc2700 minne som er no drit etter min mening. går ikke stabilt på annet enn "normal" modus på Epox kortet mitt og klarer ikke 166mhz (som er oppgitt), men "bare" 155mhz... er mulig andre ting er flaskehals, men etterhvert som jeg har peltier kjøling på cpu og chipset tviler jeg egentlig på det...

Får 185 med de, men da har jeg måttet komprisere med å ikke gjøre noe mere enn å trimme cl2.5 til 2.0 og 4bank interlevel. Jeg bruker da tt activ ramkjøling, men jeg tviler på at denne har noe å si da rambrikkene ikke tyder på å bli litt varme engang.

Bruker foresten en duron 1.2 og abit kr7a raid.

Lenke til kommentar

Quote:

eSik skrev (2002-02-11 23:58):

Brikken min blir heller ikke varm. Men jeg må kjøre alt på minimumsinnstillinger for at PC-en skal være stabil..

Da er jeg kansje bare heldig :smile: Men det kommer også ann på cpu, jeg prøvde med en 900MHz duron anda steppet, trodde det skulle bli noe greier på den jeg, men jeg nådde bare 1100MHz og bushasigheten fikk jeg ikke høyere en 133MHz :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...