ATWindsor Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Takk for tips, men det virker litt greiere å bare bytte ut pluggen om jeg kan (og marginalt billigere), forøvrig er det sikkert lurere å bruke en 2A-lader, da orginalladeren er 2A. AtW Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 (endret) Jeg forstår ikke helt hva du mener med å bytte ut pluggen. Pluggadapter? Eller har den en sånn "apple-lader" der plugg og transformator er i to deler? Så ikke så mye på laderen da jeg fikk min Endret 2. oktober 2012 av kvasbo Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Ja, så ihvertfall sånn ut på en unboxing, at den har sånn adapter der plugg og transformator er to deler. AtW Lenke til kommentar
Roy_Mortensen Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Dette er en drittmaskin! Jeg har fått tilsendt to Nexus 7 med 3G fra Multicom. Den første var helt død. Den andre kolakset etter 3 timers bruk. Holder jeg inn startknappen over 35 sekunder (i bruksanvisningen står det 4 sekunder) slår den seg på igjen. Men etter halvt minutt går skjermen i svart igjen. Jeg har surfet litt på nettet og ser at mange har problemer med dette nettbrettet. Jeg kan bare slå fast at Nexus 7 ikke imponerte meg. Dette er et søppelbrett som er mer til irritasjon enn til glede. STYR UNNA! Lenke til kommentar
retromcsmart Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 Mulig man knipser mindre bilder med nettbrett, selv et lite et, men jeg vil nok si det er et lite minus. Kjekt å ha muligheten for spontane motiver. Men det kan være du sparer noen hundrelapper på å ikke ha det med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg