Gå til innhold

Samsung Galaxy S3 vil ikke skru seg på!

Anbefalte innlegg

Hei, jeg kjøpte meg en Samsung Galaxy S3 forige uke, og når jeg ankom jobben i dag så var den skrudd av(jeg brukte den senest som vekke klokke uten problem i dag tidlig)

Prøvde først å koble den til en datamaskin for å lade den opp men 0 respons på verken telefon eller datamaskin at noe var koblet til.

brukte deretter medfulgte mobil lader som jeg hadde i stikkontakt, uten at det var til noe nytte, lot den lade i flere timer før jeg prøvde å skru den på uten at det hjalp.

Har prøvd å ta ut batteri og SIM og blåse for evt kjipe greier som kunne ha trengt seg inn, men det hjalp ikke heller.

sist prøvde jeg en "Hard Reset" ved å prøve å resette til fabrikkinstillinger ved å holde volum opp knapp, home knapp og power knapp inne samtidig, holdte de inne i over 3minutter uten at det skjedde noe.

Noen som har forslag til hva som kan ha skjedd? det er ingen fysiske skader på telefonen og har fungert helt fint siden jeg fikk den til nå.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mulig batteriet er kaputt. Har sett lignende på Galaxy Note. Fungerte med annet batteri. Dra tilbake der du kjøpte den og få den reparert. Vist mulig, test selv med et annet batteri, vis du har tilgang på ett.

Endret av Emshuee
Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...