Laila - Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Temadag søndag 12.08.2012 : FARGER Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Fargerikt og fint dette ja! Surfinia eller petunia kanskje! 4'er herfra! PS! Har jo "god" tid til Temadagen som ikke er før neste helg.... (Admin kommer nok på banen og legger inn en info på forsiden.... - de pleier å fange det opp fra forumtråden)... Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 3. august 2012 Forfatter Del Skrevet 3. august 2012 (endret) Fargerikt og fint dette ja! Surfinia eller petunia kanskje! 4'er herfra! PS! Har jo "god" tid til Temadagen som ikke er før neste helg.... (Admin kommer nok på banen og legger inn en info på forsiden.... - de pleier å fange det opp fra forumtråden)... Tusen takk! Er storfornøyd med en 4'r jeg Takk for all hjelp, skjønner grunnen til at du blir kalt den gode hjelper Min feil at de ikke fanger opp. Nybegynner her og. Har prøvd å sende mail til adressene du sendte meg, men av en eller annen grunn blir de ikke sendt. Fikk feilmelding om at jeg bare kan sende til venner. Som du sier, de fanger det nok opp :)Fått det til nå ved å gå direkte fra e-mailen utenom forum her, kan jo ikke gi opp Ha en fin dag! Endret 3. august 2012 av Jentungen 1 Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Flott fargerikt bilde og god tittel på temadagen Synes det er bra at du annonserer for temadagen på denne måten, det burdte jeg gjort selv når jeg ser ditt engagement..flott ! Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 3. august 2012 Forfatter Del Skrevet 3. august 2012 Flott fargerikt bilde og god tittel på temadagen Synes det er bra at du annonserer for temadagen på denne måten, det burdte jeg gjort selv når jeg ser ditt engagement..flott ! Tusen takk! Det er din gode hjelper Smort1 som skal ha æren for ideen å annonsere på den måten Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Godt bilde og godt du tipser om temadagen også Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 4. august 2012 Forfatter Del Skrevet 4. august 2012 Godt bilde og godt du tipser om temadagen også Tusen takk :o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg