Jappesen Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Jeg finner ingen opsjon for å innstallere nedlastede apper på SD-kortet (flytte dem fra telefonminnet) på min S 3. Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Du kan laste ned App 2 SD eller en lignende app. Lenke til kommentar
Naranek Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Det går ikke uten å roote telefonen og bruke en annen firmware eller et hack. Lenke til kommentar
rnvolvo Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Du kan laste ned App 2 SD eller en lignende app. Du kan gjerne laste ned app 2 sd,men den kan ikke brukes på sg3...har prøvd Lenke til kommentar
Jappesen Skrevet 3. august 2012 Forfatter Del Skrevet 3. august 2012 Du kan laste ned App 2 SD eller en lignende app. Takk for svar, men: "Galaxy S3 is not supported: * Galaxy S3 configures the SD card as a secondary external storage. This is configured by Samsung. Nothing developers can do about this. Please contact Samsung for details." Det går ikke uten å roote telefonen og bruke en annen firmware eller et hack. Takk for svar. Jeg våger meg nok ikk inn på det. Du kan laste ned App 2 SD eller en lignende app. Du kan gjerne laste ned app 2 sd,men den kan ikke brukes på sg3...har prøvd Takk for svar. Heldigvis sto det i beskrivelsen at det ikke går. Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Er det fremdeles ikke noen app som fungerer til dette på s3? Skulle så gjerne flyttet over noen apps:( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå