TST Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Det tredje spillet deler grafikkmotor med Battlefield 3. Les hele saken Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Kjempebra EA! Gud jeg digger dere!!!1!1one Utrolig bra at de skal gi ut enda ett spill de har kjørt rett i dass.... Lenke til kommentar
BorgCube Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Kan ikke EA gå konk snart? Lenke til kommentar
Kholdster Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Tja, vil nA si at de to foregAende spillene var rimelig gode opplevelser jeg da. Men det skal sies, det fOrste ble rundet som couch split screen coop (og det hevet opplevelsen ett par hakk med en kompis og en kasse Ol) og toern var jo rett og slett enern litt mer finpusset, men fortsatt vel verdt pengene sA lenge man hadde noen venner med spillet. Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Plutselig hadde de forandret på hvordan selve split-screenen var. Den var delt "feil" på midten, noe som gjorde det mer vanskeligt. Eneren var veldig godt gjennomført. Toeren gikk du igjennom den "samme" gangen om og om og om igjen. Alt var grått. Eksplosjonene var bare gult og oransje maling slengt sammen i en klædd... 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 ser fram til dette, bare synd det ikke kommer til pc så det kunne vist seg fram på sitt beste med frostbyte 2 motoren. håper de har tatt våpen delen og gjort som med borderlands 1/2 og mangedoblet det... Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Når jeg først hørt om det var jeg glad for et nytt Army of Two, men jo mer jeg tenker over det jo mer tenker jeg på hvordan det gikk forrige gang noen skulle gjøre en halv-reboot av en serie, tenker da på Call of Juarez. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 nå var det ikke ea og visceral som stod bak den forferdelige opplevelsen heldigvis. Lenke til kommentar
MorganGaming Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 AWWWW YEAH! gleder meg til og mekke sammen atter en m47a1 (AKA m4a1 med masse ak deler ) digger disse spillene pga coop'en. jeg og en kamerat var drit lei alt av spill, og så prøvde vi the 40th day. tror aldri jeg har gjort ferdig et spill i coop så raskt før. utrolig morsome spill. anbefales på det sterkeste Lenke til kommentar
JonTj Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Dette var gode nyheter. Jeg digget de to første spillene og syntes det var veldig morro å spille de igjennom i coop med en kompis.Vi går nok for det tredje også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå