Taxman Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 (endret) Har hatt tidligere innlegg i forbindelse med VDSL, men nå lurer jeg på hva som har skjedd egentlig. Jeg er på ca 1015 meter og får maxet NGT sitt 30/5. Er det noen andre som har klart større fart på 1015 m - dvs skal jeg prøve meg med en telefon til NGT og be om 40/20 og be til gudene om at linjene mine klarer enda mer? edit : Min originale tråd Endret 3. august 2012 av Taxman Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Jeg bor 250m fra hovedsentralen her i byen og får 39/19 med 40/20 hos ngt Ville tro at du kan få stabilitetsproblemer, men det er jo lov å prøve? De setter det sikkert opp for deg om du spør på chatten. Funker det ikke justerer de bare ned igjen. Lenke til kommentar
-ɐMoԀ- Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 112m her fri fart fra isp, ~100Mbit Lenke til kommentar
Taxman Skrevet 10. august 2012 Forfatter Del Skrevet 10. august 2012 Gnikk det inn alle sammen, gnikke gnikk...Jeg er nesten ikke misunnelig i det hele tatt (ironi) Jeg bor fremdeles litt over 1 km fra sentralen, har klart å makse 30/5 abb til NGT, noe som jeg synes er bra. Jeg ønsker å vite om det er noen som har 1 km langt strekk som klarer MER enn meg. Lenke til kommentar
-ɐMoԀ- Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Gnikk gnikk thihi neida, jeg så bare det var så lite aktivitet på posten, så ble det en liten bump Lenke til kommentar
Rusher Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Avstanden avgjør ikke om du klarer og "makse" linjen som du kaller det. Avstanden bestemmer bare om linjen er stabil på den hastigheten eller ikke. Lenke til kommentar
Taxman Skrevet 13. august 2012 Forfatter Del Skrevet 13. august 2012 Kjørt news 24/7 med en snitt på over 3.4M, så det tyder jo på stabilitet. Spiller Battlefield med lav ping, og merker ikke noe lag, samt at nettet har ikke vært borte på 1.5 år (kan ha vært borte når jeg var borte, kjører ikke noe program for testing), så jeg anser linjen min for å være meget stabil. Mye mer stabil enn Get nettet jeg hadde når jeg bodde i blokk, det falt bort både i tide og utide. Mitt spørsmål er egentlig om det er noen som har lengre strekk (og bedre linjekvalitet) som klarer mer hastighet stabilt (bra poeng egentlig fra Rusher)? Eller om jeg beveger meg i yttergrensen over hva teknologien klarer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå