Anonym259235 Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Jeg har kommet inn på Service og Samferdsel (altså Salg og Service), som var mitt andrevalg, på VGS 1. I løpet av sommerferien har jeg angret på det valget. Jeg tenkte rett og slett ikke godt over valgene mine når jeg søkte. Ettersom man på denne linja må ha god selvtillit, fordi man hovedsaklig skal lære å snakke med andre mennesker, behandle kunder, og sånt. Jeg hater for eksempel å ha framføringer, noe jeg har hørt at det er mye av her. Jeg hater å stå foran flere folk. Hva skal jeg gjøre nå? Er det noen mulighet når jeg starter, at jeg kan bytte linje, om det er noe ledig, eller noe sånt? Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Du står vel fortsatt på venteliste. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 3. august 2012 Forfatter Del Skrevet 3. august 2012 Jo, men på 46. plass, så det er bare å glemme. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 3. august 2012 Forfatter Del Skrevet 3. august 2012 Det er Elektro, noe jeg kunne gått på, men jeg takket ja til plassen på SS, og hvis jeg ikke hadde gjort det ville jeg blitt sittende uten skoleplass. Lenke til kommentar
baBuShKa Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Stikk opp til skole/send mail/ring og hør med dem. Det er mye de kan gjøre Eller holde ut 2(?) år og ta allmenn påbygg eller noe sånt. Det med stress og fremføringer blir du fort vant til. Jeg hatte skrekk mot å stå fremme og snakke til folk før, men etter å ha jobbet i klesbutikk og møtt en del mennesker ellers i livet, så har jeg blitt veldig flink til å stå frem og har ingen problem med det. Så hvis du syns at SS høres kjekt ut, mann deg opp og bli vant til fremføringer. Det er tross alt en del av utdanningen å lære seg å stå frem og takle mennesker. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 3. august 2012 Forfatter Del Skrevet 3. august 2012 Hvis jeg sender en mail, eller ringer skolen, og hører med dem. Kan de sjekke om det er plasser hvor jeg kan komme inn på andre skoler, og eventuelt få meg inn der? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå