Game-Update.tk Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Hei! Jeg er webmaster for http://www.game-update.tk/ Game-Update.tk er et arkiv som gir ut linker til oppdateringer til nye spill. Siden er den raskeste på nett. Du er faktisk klar til å laste ned etter to trykk! Ingen kan mulig være raskere. Men til saken: Vi i crewet søker personer som er villige til å jobbe for oss. Vi kan desverre ikke gi betaling,men det er heller ikke noe press om å gjøre mest mulig. Alle som jobber i Game-Update.tk crewet får tilgang til et forum hvor bare de som jobber kommer inn. Interessert? Ta kontakt på [email protected] -Ragnar Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Nei takk, men takk for tilbudet. Men et par tips: -Svart skrift på mørk bakgrunn er for uleselig. Du trenger større kontrast mellom fargene. -I-frame kan dere kutte ut med en gang! Det vanskeligjør lesingen/navigasjonen og er et stort irritasjonsmoment. -Skaff dere .com eller .net domene. Koster ikke så veldig mye. -Siden får litt feil i Opera. -Tviler på at aktiviteten på forumet du lokker med kommer til å bli noe særlig stor. Crewet kommuniserer bedre på irc/msn uansett. La alle bruke forumet Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Du minner om meg selv for en stund tilbake da jeg drev OzZn0Ff.tk Men stå på, uansett hvor mye dritt folk sier til deg. Husker Erling sa til meg: "Det står stor respekt til de som i det hele tatt starter noe". Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Beklager for å nevne det, men dere har en skrivefeil i job request'en på siden deres. Det står "achive" istedenfor "archive". Beklager måtte bare nevne det. Men takk for informasjonen. Neste gang jeg trenger en patch så prøver jeg dere ut. (Støtter forresten forslaget om å skaffe et .com eller .net domene. Virker litt "hjemmemekket" (no offence) med et .tk domene. Ikke at det er noe galt i det, jeg bare sier min mening.) Hilsen en bamse som skriver langt i fra korrekt hele tiden :wink: Lenke til kommentar
Game-Update.tk Skrevet 1. september 2003 Forfatter Del Skrevet 1. september 2003 Takk for raskt svar PanzerFaust. Du har vel ganske rett i det meste av det du sier. Men for det første: siden er jo under utviklingsstadiet så det er klart at det finnes mange punkter å rette på. Skal forandre på mye etterhvert, men jeg vil gå igjennom punktene du skrev opp. - Svar skrift, mørk bakgrunn= uleselig. Ikke helt sant, men du har et godt poeng. Har vurdert dette de siste dagene. Har prøvd ut litt forskjellige ting, men endte da på svart. Skal prøve ut med hvit og se om det blir bra. .com og .net domene er jo ideelt. Skulle ha skaffet meg et og du får jo det utrolig billig mange plasser. MEN dette er for øyeblikket et prøve prosjekt. Får man går i gang med å bruke penger på noe man ikke vet blir lønnsomt så må man prøve litt. Blir siden en suksess, eller litt populær kan jeg vurdere å gjøre en investering, altså domene. - I-frame ja. Vet ikke helt om jeg vil fjerne den. Kan være irritabelt for noen, men det er da ikke helt idiotisk. Har aldri likt frames, men jeg ville prøve her. Synes ikke det ble så dumt, men skal ta det til vurdering. Får prøve ut forskjellige ting. Det er mye som må stemme når en skal få et bra resultat. Skal høre litt med andre om hva de synes og få høre det fra forskjellige synspunkter. - Opera ja. Bra du sa ifra. Har ikke fått skaffet Opera enda, og hadde faktisk glemt det, så det var bra du sa ifra. Skal sjekke hva som blir galt, og fikse det. Takk for den. - Som du kanskje vet er det mulig å passordbeskytte forskjellige boards på et forum. Det kommer ann på hvilket forum du bruker. Har ikke prøvd phpBB, men jeg vet det er mulig på YaBB. Derfor går det ann å ha et forum for alle + en spesiell seksjon for crewet. Det er ikke hele tiden lett å få tak i andre folk, for de er ikke pålogget konstant alle sammen, så derfor kan det være kurant og skrive beskjeder, og styremeldinger på et slikt board. Eller synes du det høres helt dumt ut? Kommunikasjon gjennom irc/msn er jo supert, men ikke perfekt. Takk for all hjelpen. Det har vært nyttig. - Ragnar Lenke til kommentar
Game-Update.tk Skrevet 1. september 2003 Forfatter Del Skrevet 1. september 2003 Beklager for å nevne det, men dere har en skrivefeil i job request'en på siden deres. Det står "achive" istedenfor "archive". Beklager måtte bare nevne det.Men takk for informasjonen. Neste gang jeg trenger en patch så prøver jeg dere ut. (Støtter forresten forslaget om å skaffe et .com eller .no domene. Virker litt "hjemmemekket" (no offence) med et .tk domene. Ikke at det er noe galt i det, jeg bare sier min mening.) Takk for at du sa ifra. Er ikke lett hele tiden å skrive rett. Heldigvis er jeg ikke den eneste som skriver feil. Hvis du leser Google News en gang i blant vil du ofte finne feil! Men de retter det opp i løpet av 1. minutt. De har nok egne folk til å sjekke feilene. Slikt har altså Game-Update ikke. Har sagt mitt i .com/.net saken. Skal vurdere å bruke penger på det når jeg ser det som lønnsomt, eller som noe som ikke bare kan bli en hobby/fritidssyssel. Men det som er fantastisk med Game-Update og .tk adressa er jo at det beviser at ei lite "hjemmemekket" side kan være lik så bra, eller i hvertfall lik så rask som ei stor fancy side! Men det er bare bra med kommentarer og kritikk. Og takk for kompliment alle. - Ragnar Lenke til kommentar
Game-Update.tk Skrevet 2. september 2003 Forfatter Del Skrevet 2. september 2003 Jeg bare bemerker at poenget med siden er at du skal søke etter spill. For da slipper du å navigere noe særlig... -Ragnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå