Mladic Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 Jeg har en 1080p film, som ikke fungerer i VLC, men fungerer i WMP, fordi den lagger og hakker så sykt mye i VLC. Problemet er at jeg hater å se på film når jeg spiser snacks. Underteksten fulgte med filmen da jeg lastet den ned ulovlig, så det betyr at underteksten passer perfekt til filmen. I tillegg har filmen og underteksten samme navn. Jeg har prøvd å laste ned DirectVobSub og fulgt instruksene, men underteksten kommer ikke når filmen spilles av. Har prøvd å laste ned den nyeste versjonen av DirectVobSub. TL;DR: Hvordan spiller man av undertekster av typen .srt på Windows Media Player? Lenke til kommentar
baguett Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 WMP støtter såvidt jeg kjenner til ikke .srt filer. Men du kan prøve media player classic Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 3. august 2012 Forfatter Del Skrevet 3. august 2012 WMP støtter såvidt jeg kjenner til ikke .srt filer. Men du kan prøve media player classic Ganske rart at WMP ikke støtter den mest vanlige filtypen som finnes av undertekster. Lenke til kommentar
baguett Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Ja, det er merkelig, du kan prøve å lete etter en plugin til WMP eller noe som gjør at den kan lese .srt-filer, men jeg tror ikke det finnes. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 (endret) Vobsub og media splitter har alltid fungert for meg. Dårlig ytelse dog. Endret 3. august 2012 av iMono Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå