Gå til innhold

BK: Sørlandskveld (3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Havet burde vært litt blåere, og øyene i bakgrunnen er litt for mye utydelig - det gir nesten inntrykk av at de ikke skulle vært en del av komposisjonen. Nå vet jeg ikke noe om vegetasjonen på øyene, men hvis du hadde fått frem litt vekst på dem også hvis det finnes hadde det gjort seg.

 

Edit: du vil vite hva man liker med bildet. Jeg liker at du har fått portrettert en så fin båt med mannskap i "riktig" klesdrakt (stripet overdel og luene). Minner meg om barndommen på landet - og det er bra! Jeg liker også plasseringen av båten i bildet.

Endret av Phelge
Lenke til kommentar

Havet burde vært litt blåere, og øyene i bakgrunnen er litt for mye utydelig - det gir nesten inntrykk av at de ikke skulle vært en del av komposisjonen. Nå vet jeg ikke noe om vegetasjonen på øyene, men hvis du hadde fått frem litt vekst på dem også hvis det finnes hadde det gjort seg.Edit: du vil vite hva man liker med bildet. Jeg liker at du har fått portrettert en så fin båt med mannskap i "riktig" klesdrakt (stripet overdel og luene). Minner meg om barndommen på landet - og det er bra! Jeg liker også plasseringen av båten i bildet.

 

Takker for tilbakemelding!

For å få blått hav her på Sørlandet, må man antakelig opp i fly for brattere vinkel; eventuelt fotografere i direkte sollys, noe jeg sjelden gjør. Dette er en overskyet dag, med (etter min mening) strålende fotoforhold..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...