sjuførtin Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 Haster lol hjælp plis Ska dra ut svingstaget av navet det sitter fast. kan non hjælp meg? lammelane føcker opp kløtshen osså vet ikke ossen jeg fikse're volvo 740 ~~~~~~~~~~~~~~~~.¨,- hvit den ekke frisk å jeg vil rægge rundt ijenn i godbila det er en kompis som sa at d var d som var gærnt foresten 1 Lenke til kommentar
Snytefant Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 (endret) Tror du finner bedre svar her: www.vccn.no Btw: Bokmål er et steg i riktig retning. Endret 2. august 2012 av Snytefant 4 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 (endret) Haster lol hjælp plis Ska dra ut svingstaget av navet det sitter fast. kan non hjælp meg? lammelane føcker opp kløtshen osså vet ikke ossen jeg fikse're volvo 740 ~~~~~~~~~~~~~~~~.¨,- hvit den ekke frisk å jeg vil rægge rundt ijenn i godbila det er en kompis som sa at d var d som var gærnt foresten Hva med å ta deg litt bedre tid til å skrive litt mindre som en fjortis? Er en grunn til at vi har regler mot slikt Velkommen til forumet forresten Endret 2. august 2012 av aklla waits for alice 5 Lenke til kommentar
sjuførtin Skrevet 2. august 2012 Forfatter Del Skrevet 2. august 2012 Tror du finner bedre svar her: www.vccn.no Btw: Bokmål er et steg i riktig retning. Takk ska prøva det å jeg slutta på skorn fårr lenge sia så jeg kanke all skrivinga riktig fortsatt men jeg prøver jo Haster lol hjælp plis Ska dra ut svingstaget av navet det sitter fast. kan non hjælp meg? lammelane føcker opp kløtshen osså vet ikke ossen jeg fikse're volvo 740 ~~~~~~~~~~~~~~~~.¨,- hvit den ekke frisk å jeg vil rægge rundt ijenn i godbila det er en kompis som sa at d var d som var gærnt foresten Hva med å ta deg litt bedre tid til å skrive litt mindre som en fjortis? Er en grunn til at vi har regler mot slikt Velkommen til forumet forresten Hva ska enn gjørra når enn ikke kan bedre da?.. men takk for det. 1 Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 Hehehe, det der forsto jeg fint lite av Lenke til kommentar
Populært innlegg Spartapus Skrevet 17. august 2012 Populært innlegg Del Skrevet 17. august 2012 jau du bære tæk tur åpphengsperra på pinjången så fåru løsna nåkk på navet tell at du kjem te på svingstaget, så erre bære smør på med syreugli og godbila ræggi på flosinn i svingan 10 Lenke til kommentar
LiamH Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 jau du bære tæk tur åpphengsperra på pinjången så fåru løsna nåkk på navet tell at du kjem te på svingstaget, så erre bære smør på med syreugli og godbila ræggi på flosinn i svingan :rofl: 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå