Gå til innhold

Volum går opp og ned


Anbefalte innlegg

Hei, som tittelen sier, har jeg hatt problem med volum som skrur seg opp og ned av seg selv.

 

Høytalerne det er snakk om er av type Creative Inspire A520, og ble kjøpt inn for 8-9 mnd siden hos Komplett.

 

For å gå bittelitt mer inn i detaljene. Si jeg sitter å hører på musikk, og skrur volumet til ett passe nivå. Dette holder seg en liten stund før den plutselig skrur seg opp til ett ubehagelig nivå. Dermed skrur jeg ned til der det var, men så skrur den seg ned til nesten uhørbart nivå. Dette skjee om og om igjen, uten at det gir seg.

 

Så jeg lurer på om det er noen som har vært borti lignende og har noen tips til hvordan jeg kan fikse det? Har hørt med komplett, men de vil ha den imn for å se selv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvilken mediaavspiller og skjer svingningene innenfor samme sang? Er det noen normalisering eller AGC i medieavspilleren og er denne skrudd av eller på? Hvilket operativsystem bruker du? Er det kun i denne medieavspilleren problemet oppstår eller oppstår det i andre applikasjoner også? Bruker du ventrilo eller Skype?

Lenke til kommentar

Hvilken mediaavspiller og skjer svingningene innenfor samme sang? Er det noen normalisering eller AGC i medieavspilleren og er denne skrudd av eller på? Hvilket operativsystem bruker du? Er det kun i denne medieavspilleren problemet oppstår eller oppstår det i andre applikasjoner også? Bruker du ventrilo eller Skype?

 

Problemet er ikke der bare under avspilling av musikk, men samme hva jeg gjør. Musikk var bare ett eksempel. Volumet justerer seg selv samme hva jeg gjør, om det er musikk eller mens jeg spiller eller ser på film, i samme hva slags mediespiller. OS er Win7.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...