Lurifaksen Skrevet 10. februar 2002 Del Skrevet 10. februar 2002 Kan noen forklare meg hvorfor ikke nye keyboard blir utstyt med en "www." knapp, en "http://" knapp, en "@" knapp og lignende? Jeg snakker ikke om slike "multimedia/internett knapper" du trenger software for å bruke, men en helt vanlig liten knapp plassert blandt alle andre. Begynner å bli temmelig lei av å trykke på W tre ganger og deretter . for å gå inn på en side... Finnes det software som bytter ut knappene? f.eks gjør slik at @ kommer frem når jeg trykker på " < " ? Lenke til kommentar
BBC Skrevet 10. februar 2002 Del Skrevet 10. februar 2002 Kan gi det et annet triks (gjelder kun .com adresser i IE): Skriv kun domenenavnet uten www. og .com og trykk Ctrl+Enter. www. og .com legges da til før og etter. F.eks.: hotmail {ctrl + enter} Voila :smile: Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 10. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2002 Det var jeg faktisk klar over... og det er en litt bra funksjon. men det er jo kun .com... Lenke til kommentar
TST Skrevet 11. februar 2002 Del Skrevet 11. februar 2002 Quote: On 2002-02-11 00:34, borre skrev:Kan gi det et annet triks (gjelder kun .com adresser i IE) Da var vel det grunn #104 til å ikke bruke IE. I Opera er det i hvert fall ingen problem å skrive slik for .no, .se, .org, .nu og hva det måtte være. Lenke til kommentar
Ola PeK Skrevet 11. februar 2002 Del Skrevet 11. februar 2002 Enig i at Opera ruler der (også der :smile:), men det er ein ting som er litt dumt enkelte gonger: eg har "no,com" som søkerekkefølge. Når eg da skal inn på .com, og td. ActiveISP har registert tilsvarande .no-adresse så kjem ein nødvendigvis feil. Ikkje noko gigantproblem, berre litt nitpicking(Opera er dessverre ikkje intelligent, enno) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå