Gå til innhold

Har en bruker i det hele tatt sjans mot admin/mods?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ikke slik at vi til en hver tid kan velge og vrake i hvem som skal ta seg av en sak. De fleste her gjør dette på frivillig basis og dugnadsånd. Tar jeg ikke feil er det bare en administrator som får betalt for det han gjør på forumet og det er kun en 15% stilling (ikke Runar BTW, men TSP). Derfor er det svært varierende hvor mange som er tilstede til en hver tid. Noen ganger må man gå inn i en situasjon for å prøve å avvæpne den uansett om man har bekjentskaper eller ikke. Hvis du ble angrepet i en tråd ville jeg likevel reagert selv om du har gjort din mening om meg helt klar for offentligheten. Det kalles profesjonell objektivitet.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg tror du har misforstått noe vesentlig ved denne saken (og jeg klandrer deg ikke, det kan bli ganske innviklet og gå fort i svingene).

Jeg behandlet din klage på Lars og «advarselen» han sendte deg, som forøvrig ikke var noen advarsel men en informativ melding, så du kan gjerne kalle det noe annet for å unngå enda flere misforståelser. Igjen, jeg behandlet din klage på moderatoren Lars. Vida eller noen andre brukere hadde ingenting med min behandling av klagen å gjøre.

Jeg så på din oppførsel i tråden pluss det du skrev i klagen (igjen, jeg så på det du skrev, ikke hva andre skrev, da det ikke har noen relevans for hva som skjer med deg), og valgte å avvise den. Hvis du føler andre brukere bryter retningslinjene eller oppfører seg dårlig, rapporterer du de. Hvordan du rapporterer noe er likegyldig, dog vi vil helst at det skjer gjennom rapportsenteret (noe som faktisk ble gjort i denne saken). Du må gjerne sende meg rapporten per postkort hvis ønskelig.

Jeg kan forstår du føler deg urettferdig behandlet, men hvis du i fremtiden følger enkle regler som folkeskikk, forumets retningslinjer, og sunn fornuft, vil du mest sannsynlig unngå å få meldinger fra moderatorer igjen.

• Liker 6
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...