Swafty Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Jeg har ikke sjangs. De fleste moderatorene har gått på karate 4 Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 7. august 2012 Forfatter Del Skrevet 7. august 2012 Jeg vil nå si at det må da være mulig å få en annen administrator på saken enn akkurat den som Vida svermer for? Hvorfor var det han som tok saken? Han valgte det jo selv! Og jeg personlig ville jeg jo da tro han gjorde det fordi han var personlig involvert og skulle beskytte henne. 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Jeg vil legge til at jeg ikke kjenner Vida personlig og har moderert mot hennes favør ved flere anledninger. Bekreftet. 1 Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 7. august 2012 Forfatter Del Skrevet 7. august 2012 Ja det var litt av noen beviser dere kom med der.... 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Det er ikke slik at vi til en hver tid kan velge og vrake i hvem som skal ta seg av en sak. De fleste her gjør dette på frivillig basis og dugnadsånd. Tar jeg ikke feil er det bare en administrator som får betalt for det han gjør på forumet og det er kun en 15% stilling (ikke Runar BTW, men TSP). Derfor er det svært varierende hvor mange som er tilstede til en hver tid. Noen ganger må man gå inn i en situasjon for å prøve å avvæpne den uansett om man har bekjentskaper eller ikke. Hvis du ble angrepet i en tråd ville jeg likevel reagert selv om du har gjort din mening om meg helt klar for offentligheten. Det kalles profesjonell objektivitet. 3 Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 7. august 2012 Forfatter Del Skrevet 7. august 2012 Ja, det er greit nok, men jeg bare syns det var veldig uheldig å få Runar ombord på den der. 1 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Jeg tror du har misforstått noe vesentlig ved denne saken (og jeg klandrer deg ikke, det kan bli ganske innviklet og gå fort i svingene). Jeg behandlet din klage på Lars og «advarselen» han sendte deg, som forøvrig ikke var noen advarsel men en informativ melding, så du kan gjerne kalle det noe annet for å unngå enda flere misforståelser. Igjen, jeg behandlet din klage på moderatoren Lars. Vida eller noen andre brukere hadde ingenting med min behandling av klagen å gjøre. Jeg så på din oppførsel i tråden pluss det du skrev i klagen (igjen, jeg så på det du skrev, ikke hva andre skrev, da det ikke har noen relevans for hva som skjer med deg), og valgte å avvise den. Hvis du føler andre brukere bryter retningslinjene eller oppfører seg dårlig, rapporterer du de. Hvordan du rapporterer noe er likegyldig, dog vi vil helst at det skjer gjennom rapportsenteret (noe som faktisk ble gjort i denne saken). Du må gjerne sende meg rapporten per postkort hvis ønskelig. Jeg kan forstår du føler deg urettferdig behandlet, men hvis du i fremtiden følger enkle regler som folkeskikk, forumets retningslinjer, og sunn fornuft, vil du mest sannsynlig unngå å få meldinger fra moderatorer igjen. 6 Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 7. august 2012 Forfatter Del Skrevet 7. august 2012 Ok, takk for forståelse og det er helt greit. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå