MarqsK Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 Hei! Som emnet sier skal jeg nå velge et nytt mobilabonnement, men det er jo så sykt mange å velge i, så jeg trenger litt hjelp. Kriterier: - Ikke mer enn 200kr pr måned - Må ha tilgang til Telenors netverk - Helst 500mb/500sms/500min Jeg har sett på OneCall og Chess, grunnen til at jeg har vurdert chess er pga. spotify-tilbudet deres. Takk for svar! Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 (endret) Talkmore er dattera til Telenor, så ja, Talkmore. Btw, går du for en Nokia Lumia så har du gratis ubegrenset musikk via Nokia Musikk. Endret 2. august 2012 av Excelsion Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 2. august 2012 Forfatter Del Skrevet 2. august 2012 Takk for svar! Men hvorfor er talkmore et bedre alternativ en f.eks. OneCall som også bruker telenor sitt nett? Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 Takk for svar! Men hvorfor er talkmore et bedre alternativ en f.eks. OneCall som også bruker telenor sitt nett? - BankID - Bedre tilleggstjenester (eks. Ekstra Utland hvor du får 500 ringemin til hele EU/EØS, Nord- og Sør-Amerika, Oseania og store deler av Asia. 50% rabatt på bruk i EU/EØS om du flyr med Norwegian.) - Billigere SMS-priser etter oppbrukt mengde - Fortsatt gratis tale til Talkmore-kunder etter oppbrukte ringeminutter - Makspris på data etter oppbrukt datamengde (maks 20,- pr. dag, uansett om du bruker 10 eller 500 MB en dag) - Stabilt nett (OneCall roamer på både Telenor og Network Norway, så om du befinner deg i et grenseland mellom to sendere fra Telenor og NN risikerer du at samtaler brytes etc.) I favør OneCall: - Bruke av inkludert mengde til og i Norden. - Billigere ringetid etter oppbrukt taletid Chess er forøvrig Netcom, og inkluderte ringeminutter gjelder kun til Norden, og ikke i Norden, som OneCall. Ellers kommer "kundeservice"-tingene som vanlige folk ikke tenker på når de vurderer abonnement. Her er Telenor markedsledende med gratis SIM-kort, gratis fakturakopi, gratis utsettelse og midlertidig åpning via MineSider, mens samtlige andre tar noe betalt her. Den krigen vinner også Talkmore over OneCall, hvor eks. nytt SIM er 49,- hos Talkmore og 129,- hos OneCall. Talkmore har også billigst kundeservice med 69 øre/min mot OneCall's 89 øre/min. 1 Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 5. august 2012 Forfatter Del Skrevet 5. august 2012 Tusen takk for langt svar! Da bestiller jeg talkmore Alt-I-Ett Lenke til kommentar
perpleks Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Djuice All in 1 M - 199kr for 500/500/500 - har alt TalkMore har i tillegg til at man kan få service fra mer eller mindre alle fysiske forhandlere (Alle som fører Telenor, noe man ikke kan med TalkMore) - (Nye simkort, pink/puk osv.). 1 Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 om du kjenner noen med talkmore og blir vervet får du fe to første mndavgiftene gratis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå