BigFecup Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 Er det noen som vet om et fint treningsopplegg til håndledd? Lenke til kommentar
fenele Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 (endret) Ta pause fra all trening i ~2 uker og se om det blir bedre. Bruk støttebandasje for å avlaste håndleddet, hvis det ikke blir bedre etter 2 uker bør du dra til legen. Du kan også eventuelt dra til legen nå hvis du ikke har gjort det allerede(da burde du egentlig fått beskjed om å ta det med ro som jeg foreslår though). Når du blir bedre i håndleddet og skal begynne å trene igjen bør du kjøpe deg wraps som du bruker under trening, spesielt push øvelser(bryst, skuldre) og eventuelt øvelser med mye stress på håndleddene(curls o.l). Eksempel på wraps er Gasp sine: Gode øvelser er invert/forarm curls: Kjøp deg også et par sånne: Endret 2. august 2012 av eleNef Lenke til kommentar
BigFecup Skrevet 3. august 2012 Forfatter Del Skrevet 3. august 2012 Takk! Jeg har vært hos lege, har jeg tatt det med ro i 2 uker, så nå vil jeg begynne med litt trening Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå