TheR3alMd Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 Hellu! Har for tiden et olympus e520 jeg egentlig er ganske fornøyd med. batteritiden er god og ting fungerer som det skal Skal vel nå litt etter litt starte med litt astrofoto i tillegg, og er da avhengig av canon eller nikon pga litt programvare i forbindelse med dette. Ser canon har et eget cam beregnet på dette EOS 60Da, med no IR filtre etc etc. men kameraet kommer vel til å bli mer brukt på generel fotografering kontra astrofoto, så styrer vel da muligens unna dette. har sett på både 550,600,650 og 60d. 550 og 600 er vel stort sett det samme har jeg fått med meg, bortsett fra en vribar skjerm og sikkert noen andre små finesser. Hvordan stiller 650 og 60d seg i forhold? har 0 erfaring med nikon i tillegg, hvordan er disse kontra canon? Stian Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 60D har litt mer avansert betjening til foto enn 550D/600D/650D, det er serien over, men har samme bildekvalitet som 550D/600D. 650D er enda bittelitt nyere med en litt nyere sensor. Hvis du er giret på astrofoto - hva med Pentax? De har en seriøst kul sak for styring av astrofoto - diskutert her.. Pentax - Nikon - Canon - potato, patata. Sony har også mange fine hus. 1 Lenke til kommentar
TheR3alMd Skrevet 4. august 2012 Forfatter Del Skrevet 4. august 2012 spennende, takk for tipset og takk for info Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå