Matseng Skrevet 2. august 2012 Rapporter Del Skrevet 2. august 2012 Hei, eg skal no starte på skule på Lillehammer, skal gå alpint på NTG. Eg treng no ein ny sykkel til om lag 10 tusen, maks pris. Den skal brukast til trening på grus og sti. Treng hjelp så fort som mulig. På førehand takk for svar! Lenke til kommentar
johome Skrevet 2. august 2012 Rapporter Del Skrevet 2. august 2012 Blir litt vanskelig å komme utenom White syklene som XXL selger Fåes som 26" og 29" Du bør også sjekke om G-Sport/ Intersport har salg på sykler. De kjører gjerne 30-40 % rabatt. Klarer du å få Apex T3 til drøye 10 lapper , bør du slå til. Lenke til kommentar
sverreb Skrevet 2. august 2012 Rapporter Del Skrevet 2. august 2012 (endret) Se etter en 29er med shimano slx eller sram x7 e.l. Cannondale, Trek eller Specialized er gode merker her. Du kan også gå på de norske sportsbutikkenes husmerker (I.e. diamant, nakamura, white), da kan man få litt mer for pengene, men de er gjerne utpregede birken racere, og ikke nødvendigvis så gode på sti (Men vi skal ikke overdrive forskjellen, ihvertfall ikke på de rimeligere, se etter noe med litt slakkere styrevinkel først og fremst). Pass på at du får en sykkel med en OK demper. Unngå billige RST eller suntour dempere (Men de dyrere suntourene er OK) Fox eller RockShox reba/sid er fine ting. Endret 2. august 2012 av sverreb Lenke til kommentar
Matseng Skrevet 3. august 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. august 2012 Tenkte på dinna, er den grei? http://www.xxl.no/sykkel/sykler/terrengsykkel/scale-50-terrengsykkel-12-1078896 ser at den kostar 14 tusen nokre plassar. I tillegg har den rock shox dempera som eg var litt innstilt på å ha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå