TheXboxFreek Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 Hadde iPhone 4, den ble ødelagt. Brukte iPhone 3G i mellomtiden, og fikk da et nytt simkort hos Elkjøp med normal størrelse. Fikk nettopp ny iPhone 4S, og måtte da gå tilbake til mikro-SIM. Ringte Telenor og spurte om de kunne aktivere det igjen, og det ble gjort etter litt om og men. (Var tydeligvis 14 dagers karantenetid for nytt Sim-kort som vi til slutt fant ut at bare var tull...) Det gamle mikro-SIMkortet ble aktivert, og skulle fungere innen 15 minutter. 15 minutter gikk og ingen ting skjedde med signalet. Jeg prøvde å gjenopprette iPhonen, men samme resultat: Ingen tjeneste. Jeg prøvde SIM-kortet i en annen Iphone 4 og det fungerte som det skulle. En annens SIMkort ble prøvd i min 4S, og det fungerte som det skulle. Kort fortalt: Mitt mikroSIM fungerer ikke i min egen telefon, men i en annens, og en annens mikroSIM fungerer i min telefon, og i hans egen. Hva er problemet? Ligger det hos Telenor eller Apple? Lenke til kommentar
TheXboxFreek Skrevet 3. august 2012 Forfatter Del Skrevet 3. august 2012 SIMkortmysteriet forblir uløst da jeg har skaffet meg et nytt SIMkort Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 (endret) Du vet at du ikke trenger å bytte SIM-kort dersom du skal gå fra Micro-SIM til Mini-SIM? Bruk denne: http://www.teknikmag...ml&artnr=265870 Edit: Jeg kjøpte mitt på Elkjøp, HAMA til 50 kr. Endret 3. august 2012 av Slettet-fsaSP0zV Lenke til kommentar
TheXboxFreek Skrevet 3. august 2012 Forfatter Del Skrevet 3. august 2012 Ja, jeg visste det, men tenkte ikke noe mer over det der og da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå