PreN Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 (endret) Hei Jeg kjøpte ett billig headsett på clas olhson nå. Jeg har ingen muligheter til å justere bass og diskant, men når jeg ser på videoer eller lignende så hører jeg at det er bass. Kjenner noen til noen programmer jeg kan laste ned så jeg kan dempe/øke bass og diskant? Eller noen triks i windows? (jeg ønsker å justere "globalt/totalt" for windows 7, ikke gjennom vlc eller media player) Endret 2. august 2012 av PreN Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 Det kan ofte gjøres i driverprogramvaren for lydkortet. hvilket lydkort har du? eller, hvis du bruker integrert lydkort/laptop hvilket hk eller hvilken laptop har du? Lenke til kommentar
PreN Skrevet 3. august 2012 Forfatter Del Skrevet 3. august 2012 Dette er hovedkortet mitt: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=344292#extra Jeg har leitet, og funnet ut (ofte anbefalt fra andre steder) at du gå inn på lyder via ikonet nederst til høyre, så velge avspilling og toner. Men her får jeg ikke justert. Derfor lurte jeg på om det finnes noen tredjeparts-programmer? Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Prøv: Windows tast + R også skriv MMSYS.CPL Velg avspillingenhet dobbelklikk også forbedringer der skulle vel du ha bassforsterking? Om det er windows 7 du bruker. Lenke til kommentar
PreN Skrevet 3. august 2012 Forfatter Del Skrevet 3. august 2012 (endret) Nei ingen ting som heter noe med bass... Jeg fant bass i går, men det var ingen justeringsmuligheter. Jeg har skrudd ned "subwoofer" på nivåer, men det hjalp heller ikke. Endret 3. august 2012 av PreN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå