Hjærte Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 Noen som har prøvd dette og har erfaringer de vil dele? Synes det høres spennende ut men er litt skeptisk enda, så hadde vært gøy å hørt andres erfaringer rundt dette. Gjerne fra flere sider. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 Ha ett ''safeword'' som dere kan bruke hvis en av dere syns det blir for mye. Jeg syns navnene til ens mødre f.eks er veldig effektive. 2 Lenke til kommentar
Hjærte Skrevet 2. august 2012 Forfatter Del Skrevet 2. august 2012 Høres ut som bra safeword Men kunne gjerne tenkt meg å høre noen andres opplevelse rundt det. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Jeg vil si at det ikke er noe poeng i å prøve om du ikke er veldig trygg/åpen/ærlig på partneren din. Det krever enormt med kommunikasjon om det skal bli bra. Og dere må nesten på forhånd, i alle fall til en viss grad, bli enig om hvor voldelig det er greit å bli. For i en realistisk situasjon (la oss si at du er jente og skal bli "voldtatt" av din guttekjæreste) ville du sannsynligvis kunne gjøre ganske mye motstand mot han. Han ville nok klart å voldta deg, men ikke uten å skade deg (og kanskje bli skadet selv). Om du føler du kan gjøre mye motstand uten at det lager større problemer for han, og han samtidig kan føle at du gjør motstand uten at det er alt for effektivt, er jo det flott. Poenget er at det skal så lite til før det føles falskt og uekte, og da forsvinner poenget. Kan anbefales å binde fast "offeret" før selve spillet begynner om man ikke har noe imot det, da kan offeret gjøre så mye motstand h*n vil uten at det har særlig stor effekt i forsvarssammenheng, og alt blir mer ekte. Igjen, det å stole på partner og å være trygg blir utrolig viktig. Ellers er det ikke å anbefale å planlegge for mye av det rent seksuelle, det fjerner mye av spenningen. Vil igjen nevne dette med kommunikasjon. For om det skal bli så ekte som mulig, da blir det svært svært personlig og intenst, veldig fort. Hva om partneren begynner å gråte? Slutter du da? Hva gjør du? Er det en del av leken, eller har han/hun faktisk vondt? Om h*n har vondt, fortsetter jeg? Er det greit for partneren å ha vondt? Det er viktig å være trygg på hverandre. - Forumveileder Anonym poster: 7251342fd58d1a8bacb20160ca517848 1 Lenke til kommentar
Hjærte Skrevet 4. august 2012 Forfatter Del Skrevet 4. august 2012 Jeg føler meg veldig trygg på han, ellers hadde det ikke vært aktuelt å tenke tanken en gang. Du tar opp veldig mye som jeg ikke har tenkt på en gang. Jeg har enda ikke spurt han om han vil være med på det, men jeg tror han vil. Han er ganske hard mot meg fra før og jeg tåler nok enda litt til Han er ganske stor og sterk så om han vil at jeg skal sitte fast har han ingen problemer med å holde meg fast. Det jeg er litt mer redd for er om jeg ikke greier å be han stoppe om det blir for mye. Jeg vil jo ikke være kjedelig å avbryte noe han liker. Jeg er helt trygg på han, og han respekterer grensene mine, men alikevel bekymrer dette meg litt. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Skjønner hva du tenker. Men det virker som riktig utgangspunkt. Du sier han er større og sterkere enn deg. Det er bra. Da blir det "lett" for han å holde deg i sjakk. Utfordringen, som jeg allerede har nevnt, er jo at det skal virke ekte og realistisk. Om du må holde igjen på motstanden vil det merkes, både av deg og av han. Dette blir jo et skuespill, og hvor flinke dere er som skuespillere er helt avgjørende for opplevelsen. Derfor stilte jeg også disse spørsmålene. For hva om du plutselig føler deg helt forsvarsløs, at du ikke vil mer, og at du føler at du faktisk blir voldtatt? Dette hadde meg og min partner mange samtaler om. For det var jo egentlig denne følelsen vi så etter. Samtidig ville jo ikke jeg (som var "voldtektsmannen") påføre henne ekte fysiske/psykiske skader, som hun ville gjort av en ekte voldtekt. Så om det skal bli ekte og realistisk, er du nødt til å ha noen sånne samtaler med din partner. Snakk mye om det, men for all del, prøv dere frem, finn ut av ting etter hvert. Når det gjelder sex må man prøve og feile, det nytter ikke å tenke seg frem til alt. For øvrig er jo ikke dette bare "praktisk". Det handler om følelser, og hva man tenner på. Jeg er dominant og sikkert mye annet rart som jeg ikke kan sette ord på, men jeg likte i alle fall å "voldta" min forrige partner etter å ha satt henne i håndjern. Hun kunne gjøre så mye motstand hun ville, men siden armene hennes hang fast trengte jeg bare å ha kontroll på beina hennes og gjøre som jeg ville. Hadde hun IKKE hatt hendene bundet ville hun kunne gjort betraktelig mer motstand, motstand jeg ikke kunne håndtert uten å først påføre henne vesentlig skade/gjøre henne bevisstløs. En av de første gangene vi prøvde dette glemte jeg å sette på transportsikring på håndjerna, altså den mekanismen som forhindrer dem fra å stramme seg forbi et visst punkt (noe de normalt sett vil gjøre helt til det sier stopp). Førte til at de ble strammere og strammere og hun fikk veldig vondt av det (bare prøv selv), og hun begynte å grine av smerte. Hun er en flink skuespiller og hadde faket tårer tidligere. Men denne gangen skjønte jeg at det var ekte, og jeg stoppet opp. Hun fortalte hva som hadde skjedd, men sa også "Du kunne bare fortsatt da ". Så kommer veldig an på. Kommunikasjon er ALT. Safe-word er ikke en dum idé, for offeret må kunne si "Nei" og "Slutt" og "Jeg vil ikke" etc. uten effekt. Anonym poster: 74f423688e4bee6d95fb027a37e2de6e 1 Lenke til kommentar
Hjærte Skrevet 5. august 2012 Forfatter Del Skrevet 5. august 2012 Takker for mange gode råd og tips. Veldig taknemlig. Tenker å ta en samtale med han i kveld, nå som jeg er litt mindre skeptisk og vet hva jeg skal si. Regner med at jeg får et positivt svar fra han. *gledermeg* Men igjen så er jeg litt usikker på mine egne skuespiller prestasjoner, han vil nok greie seg bra siden han er ganske dominant ellers også. Men gøy blir det nok uansett 1 Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Så bra! Du må nesten fortelle oss hvordan deg gikk (eller ikke gikk): Lenke til kommentar
Hjærte Skrevet 7. august 2012 Forfatter Del Skrevet 7. august 2012 Det gikk kjempebra. Og det blir nok flere ganger At jeg ikke har prøvd det før. Anbefales virkelig! Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Det gikk kjempebra. Og det blir nok flere ganger At jeg ikke har prøvd det før. Anbefales virkelig! Lyst til å utbrodere hvordan det foregikk ? Lenke til kommentar
Hjærte Skrevet 8. august 2012 Forfatter Del Skrevet 8. august 2012 Det gikk kjempebra. Og det blir nok flere ganger At jeg ikke har prøvd det før. Anbefales virkelig! Lyst til å utbrodere hvordan det foregikk ? Kan ha det til overs til senere Ville blitt et langt innlegg. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Jeg har ihvertfall ikke noe imot det Prøver å få overtalt en kar til akkurat det samme, men han er litt for pysete og redd for å gjøre noe galt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg