Kultom Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Dette en grei sjerm. Har lite til ingen greie på Lcd sjermer pga at jeg rett og slett ikke ahr brydd meg om dem. Men nå ser jeg etter en ny sjerm og da kjøper jeg like så godt en flatsjerm. Er dette en god sjerm, bruk til Mye Windows/linux "arbeid" og en god del Fps spilling, spess q3. kommer til og bruke 2 sjermer så det kan godt være jeg bruker den vanlige "drit" crt'en min til raske Fps spill som q3, men er det nødvendig? Eneste jeg har noe greie på på LCd er at det skal være Lav respons tid og denne har jo 20ms. det må jo værra greit. Nå, hva synes dere? http://www.lge.com/c_product/catalog/produ...vigation=1,18,3 Mvh Bugbear Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Syns denne ser grei ut jeg. Har oppfylt alle kravene mine !! Den har også DVI inngang, så hvis du har DVI ut på skjermkortet ditt kan du jo få en riktig fin opplevelse. (DIGITAL) Hvordan den er i spilling vet jeg ikke, men ville tro at denne ikke "ghoster" noe spesiellt mye (tror faktisk du ikke vil oppleve noe i hele tatt). NB! Det finnes blilligere LCD'er som er testet av andre her på forumet. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 1. september 2003 Forfatter Del Skrevet 1. september 2003 Takk for raskt svar der. Så litt på de andre der og, men jeg har hatt veldig god erfaring med med LG produkter fra får, pluss jeg liker veldig designet og jeg har DVI på sjermkortet ja, trur jeg da. Gf4 4400 fra MSI. Takk for rskt svar, er det noen andre som anbefales kanskje? Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 1. september 2003 Forfatter Del Skrevet 1. september 2003 forresten.. den jeg så på var billigere. er det noe nevne verfig forskjell på disse sjermene da? denne ser jeg er med 16ms respons(lg sin produkt side) http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...23&GrpID=4&s=pl iforhold til 20ms på den jeg nevnte over, men den hadde DVI da. og det er vel ganske viktig, eller? er veldig takknemlig for hjelpen. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 hei igjen. har du lest denne ? SPANK THE MONKEY Gir deg litt mer kunnskap kanskje. Og du: DVI er et must. Lykke til med valget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå