baat94 Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 Hei. Jeg skulle så gjerne hatt litt bedre rekkevidde på nettverket mitt hjemme. Nå har jeg en D-link trådløs router stående ca. midt i huset. Den sender ut signal i hele huset, så det er greit. Utenfor huset har jeg en garasje som jeg gjerne skulle hatt nettverk i. Jeg lurer derfor på om det går ann å bruke en ekstra router til å motta og videresende signalet. Denne kunne hengt på veggen mot garasjen i huset. Jeg har nemlig en tilgin Vood 452w-B router liggende. Kjempefint om noen kan ta seg bryet med å forklare om og eventuelt hvordan dette kan gjøres! På forhånd takk! Lenke til kommentar
E_S Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Jeg vet ihvertfall at om du kan koble routerne sammen med kabel er det 99% sikkert mulig (gjort det selv), men om det funker når du skal kjøre helt trådløst skal jeg ikke gjette noe på. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Tviler på at den Tilgin Vood-saken støtter annet enn vanlig utsending av wifi som E_S sier. Svjv kan den ikke flashes med tredjeparts firmware heller. Skal du ha en router som videresender, så kan du kjøpe en boks som er beregnet på dette eller kjøpe en router som du flasher med dd-wrt e.l. Lenke til kommentar
Trazor Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Så med Netgear WN2000RPT-100FRS, vil jeg kunne koble NAS og andre enheter med ethernetkontakt opp mot nettverket, selv om "hovedruteren" min er i et annet rom? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå