Laila - Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 Været jeg drømmer om.... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 Skjønner det, en blir deppa av vedvarende regn . Men jeg lurer på hvorfor du ikke tok bildet FORAN gjerdet ! kunne jo blitt et drømmebilde rent teknisk..alt stemmer her ellers Lenke til kommentar
leifholm Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 enig med Terje her, havde du tat hegnet med kunne du have fået hegnet som en diagonal fra nederste v.hjørne til øverste højre, det giver mer dybde i bildet Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 2. august 2012 Forfatter Del Skrevet 2. august 2012 Skjønner det, en blir deppa av vedvarende regn . Men jeg lurer på hvorfor du ikke tok bildet FORAN gjerdet ! kunne jo blitt et drømmebilde rent teknisk..alt stemmer her ellers Tusen takk! Joa,,,,, gården har hunder, hester, kuer eller stuter, sauer........så tøff er jeg ikke Hehe... hoppe over det tror jeg ikke jeg skulle hatt problemer med,,,,, Vurderte å sette linsa mellom nettingen, men syntes det ble litt vel påtrengende.... Hyggelig at du likte bildet. Kjente meg igjen i din beskrivelse forleden...... En hel sommer uten bading....... enig med Terje her, havde du tat hegnet med kunne du have fået hegnet som en diagonal fra nederste v.hjørne til øverste højre, det giver mer dybde i bildet Tusen takk, jeg skal ta det med meg Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 Stikk kameraet gjennom gjerdet. Noen sjanser må en fotograf ta- obs se om det er strømførende. Enig med herrene over. Et gjerde kan jo også være et possitivt element dersom det drar innover i bildet- særlig en skigar. Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 3. august 2012 Forfatter Del Skrevet 3. august 2012 Stikk kameraet gjennom gjerdet. Noen sjanser må en fotograf ta- obs se om det er strømførende. Enig med herrene over. Et gjerde kan jo også være et possitivt element dersom det drar innover i bildet- særlig en skigar. Tusen takk for tips! Får flere muligheter senere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg