owEEEE Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 (endret) Hei. Situasjonen min: Jeg har fagbrev som elektriker og har snart vært ferdig utdannet i 1 år. Jeg er lei av å gå rundt på nybygg. Jeg kan mye innen automasjon, tele, data og service elektronikk. Hva jeg vil: Jeg vil komme meg offshore, ikke på båt, men på plattform. Dette er noe jeg lenge har ønsket. Jeg lurer på om noen har forslag til: Bedrifter jeg kan snakke med ang. jobb. Hvilken utdanning jeg bør gå for, hvis jeg ikke kommer meg offshore uten. (Teknisk Fagskole?, Elektro-ing?, Petroliums-ing? Automatikk?) Noen som har lignende erfaringer? Jeg lærer veldig fort, så å venne meg til plattform skulle ikke være noe problem. MvH Espen Endret 2. august 2012 av EspenOwe Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 Her er veldig mange identiske tråder med gode råd... Lenke til kommentar
owEEEE Skrevet 2. august 2012 Forfatter Del Skrevet 2. august 2012 Her er veldig mange identiske tråder med gode råd... Brukte søk funksjonen, med elektriker og offshore, kom ikke noe særlig opp. Får vel lete videre da. Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 se etter tråder ala "hvordan komme seg offshore" osv.. Det kommer 2-3 nye i uka omtrent Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå