Neo_mandal Skrevet 10. februar 2002 Del Skrevet 10. februar 2002 Må ha ei musmatte til den nye optiske logitech musa mi, men har ikke ide om hva jeg skal kjøpe. er ikke akkurat oppdatert på musmatter, men allikavel.. leste en artikkel om at everglide var meget bra, men jeg gidder ikke handle fra utlandet hvis det finnes gode alternative i norden også.. komplett har dårlig utvalg, det har også databutikken.com ettersom jeg har sett ihvertfall. Noen som kan gi meg et lite hint?? Lenke til kommentar
jossa Skrevet 10. februar 2002 Del Skrevet 10. februar 2002 http://www.microplex.no/rubweb/handel.asp se under mus tastatur --> muse matter [ Denne Melding var redigert av: jossa på 2002-02-11 00:24 ] Lenke til kommentar
SpirreVipp Skrevet 11. februar 2002 Del Skrevet 11. februar 2002 Har kjøpt Everglide (den store) hos Microplex og er meget godt fornøyd med den. Bruker optisk mus og det er da ikke noe problem. Med tanke på støv/møk, kvalitet og hvor god den er å bruke, så er denne matta den beste jeg har prøvd. Lenke til kommentar
Newman Skrevet 11. februar 2002 Del Skrevet 11. februar 2002 Skulle bestille en everglide musematte nå... Men det ble nesten 150kr i porto + ekspedisjons gebyr!!!!! Matta til 169kr ble da kosten 300!!! Det var sinnsykt hva de skulle ha for å sende pakka jeg hadde tenkt til å bestille!!!! Jeg bestillte wolf fra gamesmix.com og de tok 25kr for å pakke og sende spillet... For tiden så bruker jeg norsk boka mi som musematte. Trenger sårt en ny en, men jeg betaler ikke 300 for ei plastikk plate! Lenke til kommentar
JOG Skrevet 11. februar 2002 Del Skrevet 11. februar 2002 Har A4-Tech optisk mus, har alltid brukt et A4 ark, fungerer helt topp! Også bruker jeg det som notisblokk også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå