ACRohan Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 Hei, jeg lurte på om noen vet om noen butikker i nærheten av Kristiansand som selger kjølepasta, så jeg slipper å bestille over nett. Glemte meg litt ut da jeg startet å bygge ny pc her, og sitter med ei cpu vifte som går over 6k rpm.. Takk for svar Lenke til kommentar
greenman Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 Er ikke noe kjent i Kristiansand, men er det ikke et PC-verksted eller noe der? De har isåfall garantert noe kjølepasta liggende. Lenke til kommentar
ergierwgin Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 Er ikkje kjølepasta inkludert når ein kjøper cpu? Lenke til kommentar
ACRohan Skrevet 2. august 2012 Forfatter Del Skrevet 2. august 2012 Er ikke noe kjent i Kristiansand, men er det ikke et PC-verksted eller noe der? De har isåfall garantert noe kjølepasta liggende. Takk for tipset, skal se hva jeg finner Er ikkje kjølepasta inkludert når ein kjøper cpu? Jo, men komplett har limt den på stock kjøleren, får ikke den over på min octua vifte som går på 1/6 rpm, og dermed bråker mye mindre. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 De har nok ikke limt den på. Stockkjølere kommer med kjølepasta ferdigmontert Lenke til kommentar
ACRohan Skrevet 2. august 2012 Forfatter Del Skrevet 2. august 2012 Ja, det kan nok stemme, men hjelper meg lite lite uansett Lenke til kommentar
Valiient Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 Du får kjøpt kjølepasta på teknikmagasinet. Lenke til kommentar
christdi Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 Har dere Mamoz i Kristiansand ? De har iallefall mange typer kjølepasta her i Trondheim Lenke til kommentar
ACRohan Skrevet 2. august 2012 Forfatter Del Skrevet 2. august 2012 Glimrende, takker for hjelpen, Teknikmagasinet er i byen, og skal besøkes asap! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå