karebo Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 Jeg har satt en SSD inn i min Acer bærbare og installert Win 7. På forhånd hadde jeg laget en CD med backup av alle drivere ved hjelp av programmet Driver Reviver og en backup av alle programmer ved hjelp av Acronis True Image Home. Bærbare leveres jo uten backup disk så det har jeg ikke. Når jeg legger CDen med drivere i PCen får jeg bare beskjed om at filene ikke kan åpnes uten et program (Driver Reviver antar jeg) og internett er ikke tigjengelig før jeg får lagt inn driverne. Hvordan kommer jeg videre? Lenke til kommentar
greenman Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 Har du prøvd med kabel? Er ikke alltid man trenger driver for å bruke kablet nettverk. Hvis ikke kan du laste ned driverene fra en annen maskin og legge de over på en minnepenn. Lenke til kommentar
karebo Skrevet 2. august 2012 Forfatter Del Skrevet 2. august 2012 Takk for svar. PCen er kablet. Jeg skjønner ikke hvordan drivere på en minnepinne skal kunne lastes inn når CDen ikke fungerer. Nå har jeg også brent både Driver Reviver og Acronis True Image og lastet inn på maskinen, ingen av disse programmene er i stand til å lese nylig opprettede backup, så nå skjønner jeg ingenting. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 Hvis du laster ned driverene rett fra produsentens hjemmesider slipper du å bruke tredjepartsprogrammer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå