anonym2121 Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 Hei. har nå fått 5 stjerner på sims! men hva er poenget? ingen spør meg om autografer eller noe.. kan dere hjelpe meg litt? takk på forhånd Lenke til kommentar
smarties1 Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 (endret) Hvis du mener 5 stjerner når det gjelder å være kjendis så kan du dra ut på byen, f.eks. i utestedene, parker, klubber og sånn så kommer simmer og spør om autografer, og tar bilder med deg. Det skjer nok ikke med alle, men det kan skje Når man har 5 stjerner i kjendisnivå får man også limousin rundt i byen. Du kan også få rabatter når du kjøper ting i barene/restauranter, og du kan også få tilsendt masse gratisting (møbler og biler og sånn) fra rundt i byen. Når man er på så høyt kjendisnivå er det også stor sjangs for rykter som går rundt i byen, både de som er sanne og andre falske rykter, hvis noen sender rundt et rykte om deg, kan du gå rundt i byen og snakke med flere folk å avkrefte rykte (det går ikke alltid men ofte). Håper dette hjalp! Endret 7. august 2012 av smarties1 1 Lenke til kommentar
Bitmog Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Morr, lenge siden jeg har spilt sims. Mener dere Sims Dyreliv osv? I hvertfall, husker når jeg en gang var ganske liten og prøvde å stenge dem inne til de døde, gode tider, gode tider. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Morr, lenge siden jeg har spilt sims. Mener dere Sims Dyreliv osv? I hvertfall, husker når jeg en gang var ganske liten og prøvde å stenge dem inne til de døde, gode tider, gode tider. Så kul du er. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Er kanskje enklare for folk å svare om du er litt meir spesifikk - til dømes kva for karriere eller expansion det eventuelt er tale om. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå