Gjest medlem-82119 Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 (endret) Nå når hotmail skal erstattes med outlook.com så lurer jeg på endel ting: 1 -I diskusjoner her og på andre nettsider, er hotmail og live epost omtalt som akkurat det samme. Når hotmail legges ned burde det også gjelde live epost?? 2 -Hotmail er brukt også i windows live messenger. Om man fjerner hotmail, kan man da bruke outlook.com isteden? 3 -Forsøkte uten hell å sette opp windows live mail til å sende og motta epost, uten hell. Vet ikke hvilke instillinger jeg skal bruke og om det i det hele tatt er mulig å bruke noe. Forsøke de jeg brukte på hotmail, men det fungerte ikke. Endret 2. august 2012 av medlem-82119 Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 1 -Fortsatt ukjent. 2 -Sjekket windows live messenger, og min nye outlook.com adresse hadde erstattet hotmail adressen. 3 -Fikk fikset windows live mail oppsettet. Etter å ha lagt inn epostadressen og passordet jeg opprettet på outlook.com og skulle velge server inn og ut så var det et eget hotmail / live alternativ i tillegg til pop og imap. Når jeg valgte hotmail alternativet ordnet alt seg. Oppdaget også at når jeg slettet hotmail så ble også alle kontaktene i windows live mail slettet. Trodde de lå i en egen kontaktfil, men de er tydeligvis kun i windows live systemet. Det vil si at om man sletter hotmailkontoen så mister man kontaktene i windows live mail. Vet ikke hva som skjer om man oppgraderer isteden. Det har også kommet spørsmål om mailer i hotmail innboksen forsvinner når man oppgraderer til outlook.com. (Dvs bruker oppgraderingsvalget på hotmail siden). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå