Gå til innhold

Video: Far Cry 3 #6 (PC, PS3, X360)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lol? Dårlig grafikk?, hva er det som har skjedd med folk nå for tiden? altså, hvor mye er det du krever av en spillprodusent? dette ser langt ifra dårlig ut, flytene fint spill som virker veldig låvende. men dårlig grafikk ? " Blir neppe å kjøpe dette" Teiteste kommentar jeg har hørt. Soz

Endret av Laywiin92
Lenke til kommentar

Lol? Dårlig grafikk?, hva er det som har skjedd med folk nå for tiden? altså, hvor mye er det du krever av en spillprodusent? dette ser langt ifra dårlig ut, flytene fint spill som virker veldig låvende. men dårlig grafikk ? " Blir neppe å kjøpe dette" Teiteste kommentar jeg har hørt. Soz

Unnskyld meg? Dette var min personlige mening, jeg er full av respekt for at andre liker det, men jeg mener at det i dag er for mye likt der ute som skal melkes.

Du behøver hverken å "lolle" eller si at min kommentar er teit, for jeg kommer virkelig ikke til å kjøpe det!

• Liker 2
Lenke til kommentar

Er da ikke spesielt vanskelig å se at dette spilles på X360/PS3 og ikke en PC?

Tror nok endelig utgave av PC versjonen vil ha betydelig bedre grafikk, selv om jeg personlig syntes dette var imponerende av 5(?) år gammel spillkonsoll!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...