Gå til innhold

hvor mye kan man overklokke en xp2600 Thoroughbred?

grillvott

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
"Ca. tusen"

:lol:

Gule sider reklamene er konge jah :D

Til topic:

Er Throughbredene så veldig klokkevennlige i det heile tatt?? Vist du skal klokke en del ville eg heller kjøpt XP2500+ barton...

Har ingen planer om å overklokke så veldig mye. Bare litt. Skal kjøpe enda en ny pc snart, og den skal overklokkes :o)

Lenke til kommentar
Å, finn en link til noen som har klokket en xp2500 over 2,9ghz da..

*vente* :p

husk en barton er raskere enn en tb med likt antall mhz....p.g.a cachen...barton har 512...

en xp 2500+ har 1833mhz

en xp 2600+ har vel over 2ghz?

så ytelsemessig er en xp2500 klokket til 2.5ghz raskere enn en xp2600 med 2.8ghz

Lenke til kommentar

Jeg driver ikke med overklokking, har rett og slett ikke bruk for å overklokke.

Er bare wannabe OC folk her, ingen som har bra nokk utstyr til å squeeze mhz nok ut av en 2500+ Barton hehe. Skal legges tørris på CPU og rime over halve hovedkortet som er behandlet med plastidip for å unngå kortslutninger og vankjølt RAM og northbridge.

Gi meg utstyret så skal jeg klokke til verdensrekord uten å modde hovedkort eller CPU

Lenke til kommentar
Jeg driver ikke med overklokking, har rett og slett ikke bruk for å overklokke.

Er bare wannabe OC folk her, ingen som har bra nokk utstyr til å squeeze mhz nok ut av en 2500+ Barton hehe. Skal legges tørris på CPU og rime over halve hovedkortet som er behandlet med plastidip for å unngå kortslutninger og vankjølt RAM og northbridge.

Gi meg utstyret så skal jeg klokke til verdensrekord uten å modde hovedkort eller CPU

Alle kan klokke mye hvis de har nok penger til kjøling.

Men CPU'en kan forsatt blir ustabil på 100mhz oc hvis du er uheldig...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...