Gå til innhold

BK: En dyster kveld ved brygga.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

LIker begge to. V1 av samme grunner som Solheim og V2 av samme som Leif Holm. Og så er jeg enig med Solheim at du er en kløpper på HDR. Men jeg liker mye forskjellig - og det og se litt forskjellig, veksle litt. Og det blir det jo når det er så mange forskjellige personer og stilarter her :)

Endret av Jentungen 1
Lenke til kommentar

Nei, min mening snur ikke pga. det, liker begge bildene. V2 fordi det lyser opp åkeren i venstre hjørne og deler av vannet. Har selv lagt ut et bilde med lys på deler av landskapet. V1 liker jeg fordi det er liv på brygga og har fine farger selvom det ikke har det ekstra rosa lyset fra himmelen. Og jeg har sett mange av bildene dine med smekk i, som du sier. Og jeg liker dem også. Bilder påvirker meg ettersom hvilket humør jeg er i. V1 her er et berolligende bilde. Noen av dine bilder gir energi, og det er positivt ment. Du har på disse bildene skrevet at det er HDR, derfor kommentaren om at du er en kløpper på HDR, uavhengig av bildene her. Jeg har ikke kunnskap nok til å se om V2 er HDR eller ikke.

Jeg burde vel ikke skrive at jeg henger meg på noen, men alltid bruke egne ord. Prøver å bruke tid og å være så seriøs jeg kan. Tenker at de fleste ønsker kommentarer på sine bilder, syntes det var mange kommentarløse bilder her. Har prøvd på min måte å bidra med den biten jeg kan, og det er hvordan et vanllig menneske opplever et bilde. Om noen ønsker selge sine bilder direkte til kunde, eller et magasin, så skal det treffe oss også ? Tenkte det var en del eller komponent av et bilde, som også var viktig.

Jeg prøver alltid å være ærlig. Mener jeg kan stå for alle de positive tingene jeg sier, men kan i ettertid se at jeg tok feil, ikke hadde kunnskap nok. Det er også mye alvor i alt tøyset og i skråblikkene mine. Ferien slutter i morgen, og må uansett roe ned og bruke mindre tid på kommentarer :) Ha en fortsatt flott fotosommer :)

Endret av Jentungen 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...