Gå til innhold

Feminisert nasjon

240 stemmer

1. 1. Har Eivind Berge mer eller mindre korrekt i sin antakelse av vi lever i en feministstat?

• Helt rett
      93
    • Delvis rett
      92
    • Hverken rett eller galt
      10
    • Delvis galt
      9
    • Helt galt
      36

Anbefalte innlegg

Selv der ikke noen hevder på seg offerstatusen engang skal feminister straffe menn for deres seksualitet.

- Jeg ville lukke kapittelet som lå bak meg og ba om å få skrifte. Jeg forsikret meg om at det var 100 prosent taushetsplikt, men taushetsplikten ble brutt, og det fikk katastrofale virkninger. Saken ble politianmeldt mot min vilje etter skriftemålet mitt. Det var ikke jeg som anmeldte dette, men den katolske kirken. Jeg ønsket ikke at dette skulle bli kjent.

Perversjonen er å kalle dette et overgrep.

Han burde blitt kastrert og kastet ut av landet.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Han er jo selv sadist så han burde vært enig. Men så spørs det om han virkelig var det da, siden han tydeligvis hverken var katolsk eller prest ettersom han både hadde sex og tok vitnesbyrd fra ei som ikke var katolsk. Dessuten trodde jeg katolske prester bare hadde sex med guttunger.

Som katolsk prest er han forkjemper for den katolske kirke som kastrerte den norske mann for deretter, som kilden din viser, å voldta den norske kvinne. Heldigvis ble denne religiøse organisasjonen forbudt for nesten 500 år siden, men nå er disse rasistjævlene tydeligvis tilbake som igler på vårt land.

Endret av Abigor
Lenke til kommentar

Han er jo selv sadist så han burde vært enig. Men så spørs det om han virkelig var det da, siden han tydeligvis hverken var katolsk eller prest ettersom han både hadde sex og tok vitnesbyrd fra ei som ikke var katolsk. Dessuten trodde jeg katolske prester bare hadde sex med guttunger.

Som katolsk prest er han forkjemper for den katolske kirke som kastrerte den norske mann for deretter, som kilden din viser, å voldta den norske kvinne. Heldigvis ble denne religiøse organisasjonen forbudt for nesten 500 år siden, men nå er disse rasistjævlene tydeligvis tilbake som igler på vårt land.

Engang til nå. Så prøver du å sette opp argumentet ditt slik at det er på linje med fakta i saken.

Lenke til kommentar

Det er ikke nødvendig å gjenta seg selv, din sak er like på linje med fakta i saken som min.

Denne katolske rasistpresten burde vært kastrert og kasta ut av landet så hadde han fått smake sin egen medisin.

Endret av Abigor
Lenke til kommentar

Det er ikke nødvendig å gjenta seg selv, din sak er like på linje med fakta i saken som min.

Denne katolske rasistpresten burde vært kastrert og kasta ut av landet så hadde han fått smake sin egen medisin.

Hvorfor det? Fordi du er en sadist som ønsker blod?

Saken har ingen offer engang.

Lenke til kommentar

Om noen år er denne bølgen med feministsutrere over. Lurer på hva som er neste på listen, det pleier å rullere mellom homofile og utlendinger. Mulig det går tilbake til jøder eller noe annet.

Du får vente å se. Rasisme og annet pakk vil alltid ha motstand mot seg. Selv om de selvsagt ønsker å bruke loven mot ytringer.

Endret av norskgoy
Lenke til kommentar

Nok en anmeldelse fra politi angående falsk anmeldelse, og med tanke på at anmeldere har §208 samt et feministisk samfunn bak seg, så sier det vel noe om kvinners vilje til å bruke menn for å tekke sine egne egoistiske følelser.

Moralen er, vent til faktum er på bordet. Så også i denne saken forsåvidt. 17 åringen skal ha uskyldighetspresumpsjonen som beskyttelse, en beskyttelse menn i sterkere grad ikke har.

Lenke til kommentar

Hjeeeelp, hjeeeeelp, jeg som mann føler meg truet av de tradisjonelle kjønnsrollemønstrenes oppløsniiiiiing!

Godt jeg fant denne tråden!

Jeg har resonnert meg fram til følgende: Kvinner i dag ER sannsynligvis i snitt dårligere enn menn i de fleste yrker. Men det er kun fordi det er fortsatt rester av fortiden i samfunnet: Nemlig det at vi behandler jenter som jenter. Er det rart kvinner ender opp "svakere" enn menn når hele samfunnet forventer at de er det?

Derfor må vi menn gå først ved å akseptere å kvotere inn kvinner til mannsdominerte arbeidsplasser, slik at vi får endret denne onde sirkelen. Etterhvert (vi er på god vei allerede) vil forskjellene viskes ut blant de unge, og vi vil få et samfunn hvor vi kan forvente det samme av kvinner og menn, fordi de har blitt behandlet likt i oppveksten!

*Pheeew* Plutselig er ikke det hele så skummelt likevel!

Lenke til kommentar

Hjeeeelp, hjeeeeelp, jeg som mann føler meg truet av de tradisjonelle kjønnsrollemønstrenes oppløsniiiiiing!

Godt jeg fant denne tråden!

Jeg har resonnert meg fram til følgende: Kvinner i dag ER sannsynligvis i snitt dårligere enn menn i de fleste yrker. Men det er kun fordi det er fortsatt rester av fortiden i samfunnet: Nemlig det at vi behandler jenter som jenter. Er det rart kvinner ender opp "svakere" enn menn når hele samfunnet forventer at de er det?

Derfor må vi menn gå først ved å akseptere å kvotere inn kvinner til mannsdominerte arbeidsplasser, slik at vi får endret denne onde sirkelen. Etterhvert (vi er på god vei allerede) vil forskjellene viskes ut blant de unge, og vi vil få et samfunn hvor vi kan forvente det samme av kvinner og menn, fordi de har blitt behandlet likt i oppveksten!

*Pheeew* Plutselig er ikke det hele så skummelt likevel!

Ja la oss late som jenter ikke er jenter, det var lurt :p

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har resonnert meg fram til følgende: Kvinner i dag ER sannsynligvis i snitt dårligere enn menn i de fleste yrker.

Kvinner er neppe dårligere i betydningen kvaliteten på jobben de gjør.

Men de gjør det dårligere i betydningen lønn og opprykk/karriere.

Det første fordi teoretiske og praktiske evner veksler fra individ til individ uavhengig av kjønn.

Det andre fordi som du riktig antyder, dette er en konsekvens av samfunnet slik det fungerer idag.

Endret av doro8
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...