fotogigen Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 David mot Goliat. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 Stilig Fint fokus og flott med den grønne homogene bakgrunnen, nydelig hvordan sneglehuset trer frem. Morsom at de liksom henger opp ned i lufta Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 Først og fremst et flott bilde. Jeg veldig frisk grønnfarge med mye punch og flottte nyanser. Også bra gjort å få et slags "actionbilde" på et slikt makronivå Har egentlig ingen kritikk (for jeg har aldri tatt et så bra makrobilde), bare en mening og en observasjon. Jeg syntes at det var litt vanskelig å "se" bladlusen når bildet er i denne retningen. Jeg lastet den ned og roterte det 90 grader, da syntes jeg at det var mer behagelig å se på, det var lettere å se på både lusen og sneglen samtidig. I portrett-retning må jeg veksle mellom å se på en av gangen. Synes ellers det ser ut som du har noen små støvflekker helt øverst på bildet. For bildets del ville jeg brushet dem vekk, for kameraets del ville jeg undersøkt hvor de befant seg. Lenke til kommentar
karoald Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 Nyderleg bilde -enig med Astrid Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 (endret) Synes det er stilig og anderledes. Fanget interesse og er veldig pent Stilig tittel, ikke akkurat på Macro man venter Davids kamp mot Goliat Endret 2. august 2012 av Jentungen 1 Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 2. august 2012 Forfatter Del Skrevet 2. august 2012 Tusen takk for fine tilbakemeldinger:-) flekkene er støp på sensoren, kommer til syne på så små blenderåpninger som her...f18...på tide med en skikkelig rens( jeg burde klonet vekk de flekkene) Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 Flott bilde Geir Magne..de småflekkene kan jo enkelt fjernes.. Utrolig tøff oppstilling med sneglen mot lusa..farger og komp er også eksellent Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg