satanjapan Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 jeg leter etter et program som logger cpu og ser kor mange % av cpu som er brukt på for eks 1 time noen som vet om et programm som gjør dette? Lenke til kommentar
grillvott Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 jeg leter etter et program som logger cpu og ser kor mange % av cpu som er brukt på for eks 1 time noen som vet om et programm som gjør dette? ligger ikke et sånt jalla program inne i både win 2k og win xp? på oppgavebehandeling ett sted? kan hende jeg tar feil.... Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Ctrl+Alt+Del, velg oppgavebehandlig, og så klikker du på ytelse tab'en... Lenke til kommentar
satanjapan Skrevet 1. september 2003 Forfatter Del Skrevet 1. september 2003 det vet jeg om men jeg vill ha et proram som viser etter 1 time og det gjør ikke windows sitt Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 MSI har vel noe de kaller PC alert elns. Ellerså kan du kanskje bruke MBM Lenke til kommentar
satanjapan Skrevet 2. september 2003 Forfatter Del Skrevet 2. september 2003 ingen av dem viser det Lenke til kommentar
iCar Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 ingen av dem viser det Hvis du venter litt, så vil kanskje dette hjelpe deg:P http://www.itavisen.no/art/1301809.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå