LivingLife Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 (endret) (LØST: problemet var streptokokker type b.. Løsning: Antibiotika) Skal være kort: Dama og jeg forlot begge "jomfru-verdenen" sammen, og har aldri hatt andre seksuelle partnere Dama har slitet med blærekatarr i noen uker nå (Det har kommet tilbake etter antibiotika kurer), men ved urinprøven hu nå leverte (igjen - for å sjekke om blærekatarren var tilbake), var prøven "NEGATIV" for urinveisinfeksjon.. Symptomene er: Må på do hele tiden (kommer lite/ikke noe ut) Vondt å gå på do Vi er begge 18 år, og selv har jeg ingen av symptomene dama har (helt normal) Altså vil jeg tru det ikke er klamydia, ettersom jeg er symptomfri- men har hørt man kan ha det uten å merke det.. Likevel har jeg ingen grunn til å tru at hu skulle være utro.. Hun går på p-piller, og jeg vil derfor anta at det ikke kan være graviditet (ettersom det tydligvis også kan føre til økt "do-lyst"), men selvfølgelig er ingen prevensjon 100% trygg. Noen som har noen idé til hva det kan være - eller har opplevd noe likt? Noen erfaringer med soppinfeksjon i underlivet? - og isåfall; hvilke symptomer, annet enn do-lyst, har denne infeksjonen? Bør jeg bekymre meg? Konklusjon: Vondt å tisse, må på do hele tiden Ikke blærekatarr Fast partner (og aldri hatt noen andre) På p-piller Jeg har selv ingen symptomer (klamydia vil derfor være usannsynelig) Takker for alle nyttige svar! Endret 15. august 2012 av LivingLife Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Kom deg til legen og fjern all tvil. Lenke til kommentar
LivingLife Skrevet 1. august 2012 Forfatter Del Skrevet 1. august 2012 Til legen for å sjekke hva? Prøven for urinveisinfeksjon var fin (negativ) - alt vi fikk var en ny antibiotika merket "infeksjon" Lenke til kommentar
LivingLife Skrevet 1. august 2012 Forfatter Del Skrevet 1. august 2012 Så: kjønnssykdom er det eneste alternative som kan vise til like symptomer annet enn blærekatarr? Isåfall, siden den prøven var negativ - er det definitivt en kjønnssykdom? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Stol aldri på noen, ta en test. Lenke til kommentar
LivingLife Skrevet 1. august 2012 Forfatter Del Skrevet 1. august 2012 Hørt det svaret Men denne stoler jeg på.. Vi har kjent hverandre i mange år, og velger derfor å stole på hu (tviler ikke i det hele tatt) Så derfor lurer jeg på om det er en annen mulighet enn kjønnssykdom? (i.o.m at blærekatarrtesten var negativ) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Isåfall, siden den prøven var negativ - er det definitivt en kjønnssykdom? Det kan sikkert være andre ting, men test for alt som er mulig. Folk er ikke til å stole på. Viser det seg at hu er til å stole på og det er noe annet så er du hvertfall sikker. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Hørt det svaret Men denne stoler jeg på.. Vi har kjent hverandre i mange år, og velger derfor å stole på hu (tviler ikke i det hele tatt) Så derfor lurer jeg på om det er en annen mulighet enn kjønnssykdom? (i.o.m at blærekatarrtesten var negativ) Last famous words. Du kommer til å få noen skikkelige skuffelser med åra. Lenke til kommentar
LivingLife Skrevet 1. august 2012 Forfatter Del Skrevet 1. august 2012 Hørt det svaret Men denne stoler jeg på.. Vi har kjent hverandre i mange år, og velger derfor å stole på hu (tviler ikke i det hele tatt) Så derfor lurer jeg på om det er en annen mulighet enn kjønnssykdom? (i.o.m at blærekatarrtesten var negativ) Last famous words. Du kommer til å få noen skikkelige skuffelser med åra. Heldigvis kjenner ikke du situasjonen Verken personene involvert eller historien vi har.. "Have some faith" Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Så hva er farlig med å ta en test eller to? Da får du det bekreftet at du kan stole på hu. 1 Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Jeg kjenner mennesket som art. Du kommer til å bli skuffa, trust me. Lenke til kommentar
Lena:)) Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 høres ut som en urininfeksjon. Lenke til kommentar
LivingLife Skrevet 1. august 2012 Forfatter Del Skrevet 1. august 2012 høres ut som en urininfeksjon. Takk for svar! - men urinprøven for urinveisinfeksjon var negativ. Lenke til kommentar
Lena:)) Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 hmm, kanskje dama di har fått rift etter sex? Lenke til kommentar
LivingLife Skrevet 1. august 2012 Forfatter Del Skrevet 1. august 2012 hmm, kanskje dama di har fått rift etter sex? Det kan vel hende, hu har ikke nevnt det (men kan vel hende hu ikke vet om det selv) Kan dette isåfall føre til do-besøk-følelsen hele tiden, og smerter ved urinering? Lenke til kommentar
Lena:)) Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 ja, det kan det fordi hvis hun har fått en rift som gir svie/smerte ved urinering kan det føre til at hun ikke får til og tisse ordentlig og således trekker musklene sammen, som fører til at hun ikke får til og tisse mer. Dermed må hun ha hyppig lating. Dette går over av seg selv . håper dette var til hjelp Lenke til kommentar
LivingLife Skrevet 15. august 2012 Forfatter Del Skrevet 15. august 2012 Det var verken klamydia, en rift eller blærekatarr! Jeg kjenner mennesket som art. Du kommer til å bli skuffa, trust me. Heldigvis tok du feil, og jeg ble ikke skuffet.. Det viste seg å være streptokokker, og ble fjernet med en 1-ukers antibiotikakur Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Der ser du. Det var ingen dum ide å dra til legen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå