LikaDuSuppe? Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 (endret) Hei De siste 2 måndene har jeg vert irritert i øyet. Jeg har fått øyelokk hår inn i øyet osv.. Jeg har strek som går runt det grønne innpå øyet på begge øynene. For 2-3 veker siden var jeg hos legen i tyrkia og der sa de att jeg hadde en skade eller noe sånt på horhinnen. Det føles ut som jeg har rusk og jeg føler meg trøtt og tørr i øynene . og når jeg blunker så føles det ut som øynene klistrer litt fast... det er ganske ubehagelig over lang tid. Siden jeg har hatt det i over 1 måne snart. Hvor lang tid vill det ta før det går over ? Burde jeg gå til legen en gang til ? Takker for svar Endret 1. august 2012 av LikaDuSuppe? Lenke til kommentar
YAAS Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Stikk til legen med en gang. Kan være infeksjon. Bestill deg time med en gang du står opp i morgen tidlig. Det er VIKTIG. Lenke til kommentar
LikaDuSuppe? Skrevet 2. august 2012 Forfatter Del Skrevet 2. august 2012 (endret) Altså det har jo vert en lege å sett på meg for 3 veker siden. Så det kan jo ikkje vere noe gale sånn sett. Hvordan kunne jeg ha fått infeksjon ? ville jeg ikkje ha merket det ? Det er veldig tynne svart strek også en ripe på det grønne. Hva er det verste som kan skje vist jeg får infeksjon .. hva kan legen gjøre ? Kan det vere fordi øye mitt har vert irritert over lang tid. Har jo hvert hår inni der . Kan det vere fordi jeg sitter å stirrer i skjermen 24/7 hele året. Jeg tror egentlig ikkje det. men jeg kommer meg uansett ikkje til legen nå. men øynene føles ihvertfall litt bedre nå hvist det har noe å si . Endret 2. august 2012 av LikaDuSuppe? Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 (endret) Altså det har jo vert en lege å sett på meg for 3 veker siden. Så det kan jo ikkje vere noe gale sånn sett. Hvordan kunne jeg ha fått infeksjon ? ville jeg ikkje ha merket det ? Det er veldig tynne svart strek også en ripe på det grønne. Enkelt sagt: Ubetydelig alle spørsmålene du stiller. Det du burde stille deg er: Vil jeg ofre øynene mine fordi jeg er lat og ikke gidder dra til en lege slik at jeg kan få svar på mine spørsmål på en ordentlig måte kontra det et internett-forum kan? Endret 2. august 2012 av Vizla Lenke til kommentar
LikaDuSuppe? Skrevet 2. august 2012 Forfatter Del Skrevet 2. august 2012 (endret) Hva kan d vere ? Endret 3. august 2012 av LikaDuSuppe? Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Kan være f.eks parasitt. Lenke til kommentar
LikaDuSuppe? Skrevet 3. august 2012 Forfatter Del Skrevet 3. august 2012 Jeg tror det er en ripe som å få en ripe på mobil telefon skjermen, Den streken ser ut som en ripe. Skal jeg bare hvile øye å la det gro ? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 (endret) Er du dum? Flere har sagt til deg allerede "gå til legen". Gå til en skikkelig lege. (har selv vært hos lege i Tyrkia.. Snakker av erfaring). Endret 3. august 2012 av Sulfuric Lenke til kommentar
LikaDuSuppe? Skrevet 3. august 2012 Forfatter Del Skrevet 3. august 2012 Vet ikkje om jeg kommer meg til legen i dag. Men jeg skal komme meg dit i morgen. Lenke til kommentar
LikaDuSuppe? Skrevet 3. august 2012 Forfatter Del Skrevet 3. august 2012 Jeg skal til optiker på mandag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå