moby_duck Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Nettopp fått Corsair H100, og har bare ett kjapt spørsmål. Jeg har en Arctic Silver MX-2 kjølepasta liggende fra før. Hvilken kjølepasta bør jeg velge, MX-2 eller den som allerede er på H100? Lenke til kommentar
X672 Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Er kansje 0.3 C i forskjell i favør Arctic Silver Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Bruk den som medfølger. Begge er gode, men som regel får man hakket bedre resultat med den forhåndspåførte pastaen pga. at den er perfekt påsmurt. Forskjellen vil dog som nevnt være veldig liten. PS: Arctic Silver har ingen pasta som heter MX-2. Arctic Cooling derimot.. Lenke til kommentar
Bikemech Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 Selv ville jeg nok gått for en ikke-ledende (non-conductive) termisk pasta. Eksempelvis Noctua NT-H1 da man unngår risikoen for at pastaen kommer i kontakt med andre komponenter og i verste fall kortslutter HK'et. Er selvfølgelig ikke noe i veien for å bruke den som følger med H100 eller MX-2'en (ville kanskje gått for MX-2'en her), men dette er i hvertfall min anbefaling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå