hurts.when.IP Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Hei! Litt usikker på hvor jeg skulle poste denne. Jeg har bestilt en Nokia E52 og samtidig trenger jeg nye øreplugger da de gamle er slitte og ødelagt. Jeg lurer på om det er noe poeng i å handle øreplugger i litt høyere prisklasse hvis telefonen er en flaskehals uansett ? Jeg kjenner ikke til teknologien på slikt. Takker for svar. Mvh Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 (endret) Ja, det er et poeng, litt avhengig av hva du mener med høyere prisklasse. Endret 1. august 2012 av Phileas Fogg Lenke til kommentar
Taggart Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Både DACen og AMPen vil - hver for seg og sammen med implementeringen av begge - sette rammer for hvor bra lydkvalitet du kan få. Samtidig skal det ikke mye til for å få betraktelig bedre lyd enn de standard plugger som følger med de fleste mobiler. Kjenner for lite til Nokia sine produkter, men antar du vil kunne få betraktelig bedre lyd med en oppgradering vs. standardplugger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå