sinnaelgen Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 noen som vet om koden *15# for viderekobling forsatt brukes. jeg har forsøkt å finne ut av det men har ikke lyktes . I alle tilfelle hvilke kode brukes for å oppheve *15# viderekobling ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Den koden du nevner har aldri vært i bruk. Det nærmeste du kommer er *150# som benyttes av NetCom med flere for å sjekke saldo på kontantkort. Det du kanskje mener er vk på formatet **21*xx*92100000# der xx er en opsjon som kan brukes for å angi hvilken type anrop (faks, data, tale etc.) som skal viderekoples. Disse kodene husker jeg ikke i farta, men så vidt jeg husker har de aldri blitt implementert av noen norske operatører. Alel typer vk oppheves ved hjelp av ##kode#, og send. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 10. august 2012 Forfatter Del Skrevet 10. august 2012 jeg fikk svar fra onecall de brukr #21# for å oppheve viderekoblinger . I dette tilfellet skulle jeg sjekke status på kontantkortet og tastete *15# i stedet for *150# . min Nokia mobil telefon anga dette som viderekobling . om det ble aktivert hos Onecal eller ikke vet jeg ikke. men for å være sikker så ville jeg også koble det ut 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå