plankeby Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 (endret) Ok. Merkelig, full reset hjalp ikke. Får se om det går å flashe på nytt, med samme firmware. Som sagt så testet jeg ikke brettet på Android 3.2, prøvde det i 5 min. før jeg ladet det for første gang og deretter flashet til ics. Fått svar både fra Huawei Norge og hovedkontor om Jelly Bean: Dear Customer, Thank you for your feedback on www.huaweidevice.com . Now we provide the solution for your query as below: Sorry about that we also didn’t has the exact time when will release the version. And I do not known which type the customer say,Mediapad 10 FHD will have 4.1 version,S7-301U and S7-931U may will not. If you have further more queries, to ensure we can provide the best solution, please reply to [email protected] with the history directly. Once again thank you for contacting Huawei device. Best Regards. Huawei Device Customer Care Team. Fra Norge: Hei Vi har foreløpig ingen informasjon om hvorvidt Android 4.1 vil komme til Mediapad. Evt informasjon om dette vil bli publisert på vår facebookside! Mvh Huawei Norge Uklart svar det første.. Hvis mange sender spørsmålet , så kan det kanskje påvirke litt? Bruker for øvrig Kindle Fire med stabil ics nå i skrivende (i dette innlegg) stund, svært fornøyd med den. Er spent på batteritiden til Huawei i praksis, noen erfaringer på dette? Å legge inn Android på nytt hjalp ikke. ...! Endret 19. september 2012 av plankeby Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Om noen i Trondheim er interessert i et slikt nettbret, ta kontakt! Vurderes solgt pga. at jeg bruker det lite, etter anskaffelse av Mac i forbindelse med skolegang. Lenke til kommentar
plankeby Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Mitt nettbrett ble levert tilbake på åpent kjøp, da det var gave til annen i familien som ønsket noe annet. Et godt brett egentlig, prisen i butikk på kr 1295,- er helt grei. (En får mange ganger varer billigere i fysisk butikk kontra nettbutikk...) Lenke til kommentar
trulseth Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Hei! Noen som har noen tips om butikk (gjerne fysisk) som selger dette brettet til en ok pris? Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 (endret) Hei! Noen som har noen tips om butikk (gjerne fysisk) som selger dette brettet til en ok pris? Om du bor i Trondheims-området selger jeg mitt, nesten ikke brukt. Endret 22. oktober 2012 av Razorlight Lenke til kommentar
trulseth Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Om du bor i Trondheims-området selger jeg mitt, nesten ikke brukt. Hei! Bor i Østfold, så det er ikke akkurat nabolaget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå