TWA Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 vet noen om et program som jeg kan bruke til å ta screen shots av transparente flater? altså av filmer.... kan ikke bruke et dvd-spiller-prog... Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Kanksje du kan prøve hypersnap dx5 som tar bilde av det som foregår på skrive bordet ditt,om du har fulscreen når du ser en film? Du finner programmet hos downloads.com :wink: Sikekrt noen andre som vet om et bedre program,men det er ivertfall det jeg anbefaller. Lenke til kommentar
TWA Skrevet 1. september 2003 Forfatter Del Skrevet 1. september 2003 skal prøve nå men fortsett å poste svar alle sammen Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 mener du på skjermen? Da kan du vel presse Prt Scr og Lim inn (Ctrl+V) I paint. Ellers så bruker eg 2020 til å ta Screnshots med, liker den bedre enn Hypersnapx Lenke til kommentar
MagneH Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Film vises på skjermen via overlay-funksjon i skjermkortet, så en eventuelt Print Screen vil bare få med en svart firkant. Program som følger med tv-kort har som oftest en egen funksjon til å ta stillbilder av skjermen. Hvis dette er et DVD-avspillerprogram, så kan det hende at det er tilsvarende funksjon. I Power-DVD kan du foreta en Capture Frame, men jeg vet ikk om den alltid er tilgjengelig. Lenke til kommentar
TWA Skrevet 2. september 2003 Forfatter Del Skrevet 2. september 2003 ja... problemet er liksom den svarte som kommer... får se om jeg kan få tak i power dvd eller noe da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå