joartho Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Bryne Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Svein Oftedal Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Absolutt et bilde med potensiale dette! Liker mindre hustakene som såvidt bryter bakketoppen. Kunne vært unngått ved noe lavere standpunkt, evt klone dem vekk. Er bildet tatt på Jæren? Synes jeg ser den nye vindmølleparken i det fjerne. Lenke til kommentar
joartho Skrevet 1. august 2012 Forfatter Del Skrevet 1. august 2012 Takk for tilbakemelding Svein! Tenkte på hustakene da jeg sto der, men jeg liker at de bryter bakketoppen, så jeg ville ha de med. Er ikke så veldig lokalkjent der, så vet ikke hvor Bryne går over til Jæren, og omvendt Men det er vindmølleparken du ser i det fjerne ja. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Et absolutt meget bra landskapsbilde spør du meg. Veeeeldig bra komp. Liker f.eks. at du får med de hustakene jeg da. Fargene er meget fine, og lyset har du fanget på en god måte! Godt teknisk opptak! Skulle bare ønske å kunne se det i en større fil (med tanke på detaljer osv....) Klar 5'er herfra! Lenke til kommentar
joartho Skrevet 1. august 2012 Forfatter Del Skrevet 1. august 2012 Hyggelig smort1, takk for det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg