xaco Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Bland 40% vodka med noe syrlig som burn eller redbull, ha oppi litt lime drinkmiks(Fjellbekk f.eks), så har du overdøvd spritsmaken. Smak deg frem med blandingen, ha oppi mer alkohol dersom du ikke kjenner spritsmaken i det hele tatt. Etanol og koffein ja, er ikke en god kombinasjon i større mengder. Kan faktisk være helsefarlig. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Ja, det kan nok være det, men det er awesome, sååååååå... yeah. Lenke til kommentar
Hei Sveis Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 (endret) Er det første gang du drikker så kjøp en 6-pack 0.33. Tuborg er en grei begynnerøl. Hold deg langt unna sprit. Du vil vel ikke krabbe hjem og spy som en gris? Det anbefaler jeg ikke! Kos deg! Endret 11. august 2012 av Hei Sveis Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Er du gal? Det er spyoppskrift nr 1! Bland aldri med juice, æsj! Bacardi razzzz og Sprite Zero ftw. Er av en eller annen grunn nesten bedre med pisslunken zero enn iskald sprite (non-zero) Rett og slett fordi zeroen ikke smaker no, men funker som utblanding. Nå har jeg ikke testa bacardien, men drakk mye HB før, og da gikk det i sprite zero og battery. Zero til utblandinga, og battery`en til smaken. Nå har kanskje Bacardien smak i seg fra før av, og da trengs ikke battery`en. Lenke til kommentar
Lena:)) Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 start med noe lett som cider eller rusbrus, er greit og utforske ka du tåler : - ) Lenke til kommentar
Magiii Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 (endret) haha. Når vi i kompisgjengen begynte å drikke, så kom det for en dag at han ene kanskje ikke var helt stødig i prosent-regning enda.. Han mente at det blei 100% sprit hvis vi tok det som var igjen av 40% vodka'n og blanda med 60% vodka'n.. Vi har flirt godt av det etterpå, for ikke å snakke om at resten av oss lo så vi rulla i grasset der vi var. :!: Det enkleste å begynne med må rett og slett være sprit. En kan jo selvfølgelig ta en øl og se hvordan det er, men de fleste starter nok med sprit, da det er det letteste. Skaff deg en eller annen billig vodkaflaske. Kjøp inn battery, red bull, burn (eventuelt en annen energidrikk du er glad i og bland med den). Jeg startet med smirnoff&battery. Det funket helt greit, men kunne sikkert tatt en sprit med litt mildere smak. De første gangene blandet jeg bare med battery eller redbull, men etter hvert ble det mindre og mindre energidrikker og heller litt sprite. Funker greit. Ellers ble jeg tidlig presentert for Baccardi, noe jeg likte svært godt. Baccardi apple + sprite funker utrolig bra, eller baccardi razz. Skal sies at jeg ikke klarer å drikke Baccardi lengre.. muligens fordi jeg drakk det hver eneste helg de første gangene. Nå går det i rom og cola, gin eller øl. Men nybegynneroppskriften må være vodka + energidrikk. Spritsmaken kommer du til å kjenne uansett de første gangene du drikker.. Edit: Og selvfølgelig rusbrus. Endret 14. august 2012 av Magiii Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Første gangen jeg drakk alkerhol så drakk jeg først 5 øl og så begynte jeg å shotte, men så måtte jeg tisse fordi jeg hadde drukket så mye øl og på grunn av all spriten greide jeg ikke å gå skikkelig så jeg endte opp med å tisse på meg i sofaen der jeg satt. Lenke til kommentar
Nokkefeita Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 Syntes vi fortjener å få vite hvordan det gikk Alltid gøy å høre historier om når folk skulle drikke for første gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå