Ernie Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Det finnes endel utstyr man kan, eller det er vanlig å feste i frontruta, men såvidt jeg veit er hverken vegvesenet eller politiet spesielt begeistret over sånn fordi det fort havner på feil sted på ruta. Så da er jo spørsmålet, hvor kan man i grunn feste ting på ruta uten at det er et problem? Den nedre halvdelen av ruta er jo fort område man trenger til å se ut, så er det da egentlig best å bare montere det høyt oppe og ut mot høyre? Vil det isåfall være lov, og medføre at man unngår problemer med vegvesenet/politiet? Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Utgangspunktet er vel at det ikke skal hindre fri sikt, men har aldri hørt om folk som får bøter for vanlig plassering av gps og/eller mobil ihvertfall. Selv så setter jeg mobilen midt på og nede, da er den relativt nær sigarettenner. Det er jo litt avhengig av bilmodell. Brukte en stund et vinkelfeste som var laget for å passe mellom bilradio og braketten. Festet hadde hull til å montere utstyr på. Var veldig stabilt, og ute av syne men så byttet jeg bil og fikk dobbel din størrelse og da passet det ikke lenger. Lenke til kommentar
BaronSlask Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 I utgangspunktet skal du ikke ha noe utstyr som er i veien for synsfeltet. Synsfeltet regnes som det området på frontruta som vindusviskeren(e) dekker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå